حراج بزرگ آثار تاریخی اپل و استیو جابز با قیمت‌های عجیب

شرکت حراجی RR Auction در رویدادی ویژه، مجموعه‌ای نادر از دستگاه‌ها و وسایل شخصی استیو جابز و شرکت اپل را به حراج گذاشته است.

این رویداد که با عنوان “استیو جابز و انقلاب اپل” نامگذاری شده، فرصتی استثنایی برای کلکسیونرها و علاقه‌مندان به تاریخ فناوری فراهم کرده است.

گنجینه‌ای از تاریخ اپل

در این حراج، آیتم‌هایی نظیر کامپیوتر Apple-1، آیفون ۴ گیگابایتی اورجینال، عکس‌های پولارویدی از اولین معرفی Apple-1، ژاکت چرمی نمادین استیو جابز و بسیاری دیگر از اشیاء ارزشمند به مزایده گذاشته شده است.

کامپیوتر Apple-1 هدیه‌ای از جابز و وازنیاک

یکی از مهم‌ترین قطعات این حراجی، کامپیوتر Apple-1 کاملاً سالمی است که توسط استیو جابز و استیو وزنیاک به دینا ردینگتون، یکی از کارمندان سابق اپل، هدیه داده شده است. کارشناسان ارزش این دستگاه را بیش از 300 هزار دلار تخمین زده‌اند.

عکس‌های تاریخی از اولین معرفی Apple-1

مجموعه‌ای از عکس‌های پولارویدی که استیو جابز در هنگام معرفی Apple-1 از آن‌ها استفاده کرده، نیز در این حراج به نمایش گذاشته شده است. این عکس‌ها که بخشی از تاریخچه‌ی اپل را تشکیل می‌دهند، با قیمتی بیش از 30 هزار دلار به فروش خواهند رسید.

آیفون ۴ گیگابایتی اورجینال

یک دستگاه آیفون ۴ گیگابایتی اورجینال که در جعبه‌ی اصلی خود نگهداری می‌شود، یکی دیگر از آیتم‌های جذاب این حراجی است. با توجه به کمیابی این مدل، انتظار می‌رود که با قیمتی بیش از 80 هزار دلار به فروش برسد.

ژاکت چرمی نمادین استیو جابز

ژاکت چرمی که استیو جابز در یکی از عکس‌های نمادین خود در سال 1983 به تن داشت، نیز در این حراج به مزایده گذاشته شده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این ژاکت با قیمتی تا 75 هزار دلار به فروش برسد.

سایر اشیاء کلکسیونی

علاوه بر آیتم‌های ذکر شده، در این حراج اشیاء دیگری مانند چک‌های امضا شده توسط استیو جابز، کارت ویزیت او، سالنامه‌ی دبیرستان جابز و تعدادی از کامپیوترهای کلاسیک مکینتاش نیز به فروش گذاشته شده‌اند.

این حراجی فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به تاریخ فناوری و کلکسیونرها است تا بخشی از تاریخ اپل را به خانه ببرند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این حراجی، می‌توانید به وب‌سایت رسمی RR Auction مراجعه کنید.

نوشته حراج بزرگ آثار تاریخی اپل و استیو جابز با قیمت‌های عجیب اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.