تصویر آیفون 16 پرو مکس اپل با سه مدل رنگی مختلف منتشر شد

تقریبا دو روز قبل تصویری از 5 ماکت آیفون 16 اپل با رنگ‌آمیزی‌های متنوع در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر نشان‌دهنده تعدادی از مدل‌های رنگی قابل عرضه برای آیفون نسل آینده اپل بود.

امروز تصویری از ماکت‌های آیفون 16 پرو مکس منتشر شده است؛ با این تفاوت که این‌بار از گزینه‌های رنگی مختلف خبری نبوده و این گوشی هوشمند تنها در رنگ‌آمیزی مشکی، خاکستری و سفید به معرض نمایش گذاشته شده است.

بی‌تردید تنوع رنگی در سری آیفون پرو نسبت به مدل‌های غیر پرو بسیار کمتر خواهد بود. استفاده از کلمه “کسالت‌بار” برای توصیف این گزینه‌های رنگی چندان نامناسب به‌نظر نمی‌رسد. با این‌حال شایعه شده که سری آیفون 16 پرو با یک گزینه رنگی دیگر موسوم به Rose نیز روانه بازار خواهد شد.

البته گزینه رنگی مشکی برای مدل نسل بعدی در مقایسه با نمونه رویت شده برای سری آیفون 15 پرو تیره‌تر خواهد بود. سری آیفون‌ 16 احتمالا در ماه سپتامبر امسال به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. البته این گوشی‌ها احتمالا در بدو عرضه از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل موسوم به Apple Intelligence برخوردار نخواهند بود.

در واقع کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل احتمالا بایستی تا زمان عرضه به‌روزرسانی iOS 18.1 در ماه اکتبر منتظر بمانند.

نوشته تصویر آیفون 16 پرو مکس اپل با سه مدل رنگی مختلف منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.