پوکو بادز X1 با درایورهای 12.4 میلی‌متری و حذف نویز فعال معرفی شد

درکنار رونمایی از گوشی هوشمند POCO M6 Plus 5G، زیربرند شیائومی یک هدفون جدید TWS را نیز معرفی کرد. این دومین محصول اضافه‌شده به مجموعه صوتی پوکو است و POCO Buds X1 نامیده می‌شود. پوکو بادز X1 یک ایربادز مقرون‌به‌صرفه با قیمت حدود 20 دلار است که با ایربادزهای مشابه دیگر از برندهای Redmi ،Realme ،Noise ،boAt و غیره در بازار رقابت می‌کند.

پوکو بادز X1

POCO Buds X1 دارای طراحی in-ear با ساقه و نوک گوش سیلیکونی است. این ایربادز از گواهی IP54 برای مقاومت جزئی در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد. هدفون‌ها همچنین از کنترل‌های لمسی برای پخش موسیقی و پاسخ یا رد تماس‌ها با ضربه زدن روی ساقه پشتیبانی می‌کنند.

پوکو بادز X1

پوکو بادز X1

ازنظر صدا، POCO Buds X1 به یک درایور دینامیک 12.4 میلی‌متری برای بیس قدرتمند و صدای واضح مجهز شده است. این هدفون‌ها قابلیت حذف نویز فعال (ANC) هیبریدی را تا 40 دسی‌بل ارائه می‌دهند. حالت شفافیت نیز به شما امکان می‌دهد از صدای محیط اطراف خود آگاه باشید. حذف نویز محیطی و حذف نویز هوش مصنوعی با دو میکروفون برای کیفیت واضح در تماس‌ها وجود دارد. هدفون TWS همچنین دارای الگوریتم ضد صدای باد شیائومی است تا صدای باد را تا سرعت 6 متر‌برثانیه حذف کند. این ایربادز از کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و حالت‌های EQ سفارشی به‌همراه حالت‌های استاندارد، پیشرفته و بیس تقویت‌شده را نیز ارائه می‌کند.

POCO Buds X1 دارای اتصال بلوتوث 5.3 است و از قابلیت جفت شدن سریع گوگل پشتیبانی می‌کند. هر هدفون توسط یک باتری 45 میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند که ادعا می‌شود به‌ترتیب 7 و 4.5 ساعت استفاده را با ANC خاموش و روشن ارائه می‌دهد. با کیس شارژ، عمر باتری به 36 ساعت افزایش می‌یابد. این ایربادز را می‌توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد و ادعا می‌شود که 2 ساعت پخش با 10 دقیقه شارژ ارائه می‌دهد.

قیمت POCO Buds X1 قیمتی معادل 20 دلار داشته و در رنگ تیتانیوم عرضه می‌شود.

نظر شما درباره ایربادز پوکو بادز X1 چیست؟

نوشته پوکو بادز X1 با درایورهای 12.4 میلی‌متری و حذف نویز فعال معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.