ردمی K80 پرو به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر مجهز می‌شود

می‌دانیم که سری Redmi K80 در دست توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود که در ماه نوامبر (اوایل آبان تا اوایل آذر) برای عرضه در بازار چین معرفی شود. این سری تلفن های هوشمند شامل ردمی K80، ردمی K80e و K80 Pro خواهند بود. هم‌اکنون، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا کرده است که ردمی K80 پرو از سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود.

ردمی K80 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در راه است

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اطلاعاتی را درباره Redmi K80 Pro به اشتراک گذاشت. البته در این پست، اشاره‌ای به نام این گوشی آینده ردمی نشده است. DCS ادعا می‌کند که مدل رده بالا (پرو) به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود. اما انتظار می‌رود که مدل پایه از سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش برخوردار باشد که تجربه کاربری متفاوتی را ارائه خواهد داد.

پست Digital Chat Station

گزارش های قبلی حاکی از تجهیز تمامی اعضای سری شیائومی ۱۵ (شامل شیائومی ۱۵، شیائومی ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا) به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر است. احتمالاً می‌دانید که سری شیائومی ۱۴ از سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش برخوردار بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، ردمی K80 پرو مانند سایر گوشی های پرچمدار پریمیوم به سنسور اثرانگشت اولترسونیک مجهز می‌شود. اما مدل استاندارد همچنان از سنسور اثرانگشت اپتیکال بهره‌مند خواهد بود.

برخی از مشخصات سری Redmi K80 نیز به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که مدل پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد. مدل استاندارد اما به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد. صفحه نمایش های OLED به‌کارگرفته شده در این دو تلفن هوشمند از وضوح 1.5K و 2K بهره‌مندند. گزارش های اخیر نشان داده‌اند که هر دو دستگاه به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شوند. Redmi K80 و K80 Pro در سال آینده با نام Poco F7 و F7 Pro راهی بازار جهانی می‌شوند.

ردمی K80 Pro از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به قاب پشتی شیشه‌ای مجهز خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده ردمی چیست؟

نوشته ردمی K80 پرو به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر نمایشگر مجهز می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.