نخستین تصاویر از مقایسه دوربین‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا منتشر شد

پس از مدت‌ها بالاخره دیشب شرکت سامسونگ از پرچمداران جدید سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. اکنون نخستین تست مقایسه‌ای از دوربین گلکسی S24 اولترا در فضای آنلاین منتشر شده است.

این تست توسط وبسایت SamMobile انجام شده و طی آن مجموعه‌ای از تصاویر ثبت شده توسط گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا با یکدیگر مقایسه شده‌اند. این تصاویر با بزرگنمایی 3، 5، 10 و 30 برابری ثبت شده‌اند.

در سمت راست عکس‌های گرفته شده با گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا‌ را مشاهده نموده و عکس‌های ثبت شده توسط گلکسی S24 اولترا نیز در سمت چپ قابل رویت هستند.

کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که عکس‌های ثبت شده توسط گلکسی S24 اولترا با زوم اپتیکال 5 برابری دارای تارشدگی کمتر و کنتراست بالاتری هستند. اما این موضوع، همیشگی نیست. بعلاوه در بزرگنمایی 10 برابری نیز بعضا تصاویر گرفته شده با گلکسی S24 اولترا از نویز کمتری برخوردار هستند.

در مورد شارپنس و میزان جزئیات نیز همین‌طور بوده و گلکسی S24 اولترا همواره برتر از گلکسی S23 اولترا ظاهر نخواهد شد.

به‌طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که گلکسی S24 اولترا در زمینه کیفیت عکس هیچ مزیت قابل‌توجهی ندارد. اما لنز تله‌فوتو با زوم 5 برابری یک مزیت مهم را به ارمغان خواهد آورد: هنگام بزرگنمایی از سطح 3 به 10 برابر، انتقال به شکل نرم‌تری انجام خواهد شد. بعلاوه این ماژول برای عکاسی پرتره بسیار مناسب است.

نوشته نخستین تصاویر از مقایسه دوربین‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی S23 اولترا منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.