مشخصات هواوی نوا فلیپ فاش شد: تراشه Kirin و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی

هواوی از گوشی تاشو Flip خود در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد ماه) و در کشور چین رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات هواوی نوا فلیپ را به اشتراک گذاشته است.

هواوی نوا فلیپ از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد

پیش از رونمایی این تلفن هوشمند تاشو هواوی، طراحی و رنگ‌بندی آن منتشر شده بود. با وجود آنکه خود هواوی اشاره‌ای به مشخصات این دستگاه نمی‌کند، اما DCS اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته که مشخصات نوا فلیپ را نشان می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش ۶.۹۴ اینچی LTPO OLED خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن ۲۶۹۰ در ۱۱۳۶ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی ۱,۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این دستگاه دارای بزرگترین صفحه نمایش در بین تلفن های هوشمند تاشو عمودی است.

هواوی Nova Flip

در قاب پشتی هواوی Nova Flip یک نمایشگر OLED مربعی شکل ۲.۱۴ اینچی با رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی دیده می‌شود. کاربران می‌توانند از این صفحه نمایش بیرونی برای کنترل تماس ها، اجرای مینی گیم ها و… استفاده کنند. در مرکز بالای نمایشگر تاشو این دستگاه یک پانچ هول برای قرارگیری دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قابل مشاهده است. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی اندازه 1/1.56 اینچی داشته و از تکنولوژی RYYB برخوردار است. دوربین دوم وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی اولتراواید و ماکرو به کار خواهد آمد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تراشه‌ای از سری ۹ کرین وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشو آینده هواوی را بر عهده خواهد داشت. هواوی Nova Flip از باتری پرظرفیت ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

تصویر زنده هواوی Nova Flip پیش از رونمایی فاش شد

انتظار می‌رود که هواوی نوا فلیپ در سه پیکربندی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه باشد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده هواوی چیست؟

نوشته مشخصات هواوی نوا فلیپ فاش شد: تراشه Kirin و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.