تصاویر زنده گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ در فضای مجازی منتشر شد

هواوی در تدارک معرفی گوشی تاشو صدفی‌شکل جدید خود با نام نوا فلیپ است. امروز مشخصات این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده است. یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که گوشی جدید مجهز به یک نمایشگر تاشو 6.94 اینچی خواهد بود.

بدین‌ترتیب این دستگاه در کنار مدل هواوی Pocket 2 دارای بزرگ‌ترین نمایشگر در کلاس خود خواهد بود. همچنین این گوشی با یک تراشه از سری کایرین 9000 روانه بازار خواهد شد. این تراشه می‌تواند از نوع کایرین 9000S (مشابه هواوی نوا 12 اولترا) یا کایرین 9010 (مشابه نمونه موجود در سری پیورا 70) یا یک مدل جدید دیگر باشد.

این گوشی تاشو پیش‌تر در دست چند اینفلوئنسر چینی مشاهده شده و نخستین تصاویر زنده آن نیز در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. پنل داخلی گوشی از نوع LTPO OLED با نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی است؛ در حالی‌که نمایشگر خارجی از یک پنل اولد معمولی با نرخ نوسازی 60 هرتزی استفاده خواهد کرد.

نمایشگر خارجی دارای ظاهری مربعی‌شکل با طول قطر 2.14 اینچی بوده و بر اساس تیزرهای تبلیغاتی رسمی پیشین در کنار لنزهای دوربین قرار خواهد گرفت.

هواوی نوا فلیپ

دوربین اصلی مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی RYYB با فرمت اپتیکی 1/1.56 اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.9 خواهد بود. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی می‌تواند به‌عنوان یک ماژول سوپر ماکرو برای ثبت تصاویر کلوزآپ مورد استفاده قرار گیرد. دوربین 32 مگاپیکسلی نیز درون حفره کروی‌شکل روی نمایشگر اصلی قرار خواهد گرفت.

باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی هواوی نوا فلیپ از فناوری شارژ سریع 66 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. نکته جالب توجه اینکه نوا فلیپ در مقایسه با گوشی تاشو صدفی‌شکل پیشین هواوی موسوم به Pocket 2 شاهد نوعی عقب‌گرد خواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا هواوی نوا فلیپ از سایر استانداردهای شارژ نظیر شارژ بی‌سیم، شارژ معکوس بی‌سیم یا شارژ معکوس سیمی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

هواوی این گوشی را با پنل پشتی شیشه‌ای یا پوستی روانه بازار خواهد کرد؛ موضوعی که بر ضخامت و وزن دستگاه تاثیرگذار خواهد بود. مدل دارای پنل پشتی پوستی از ضخامت 6.88 میلی‌متر (15.08 میلی‌متر در وضعیت تا شده) و وزن 195 گرمی برخوردار خواهد بود؛ در حالی‌که مدل مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای با ضخامت 6.9 میلی‌متر (15.12 میلی‌متر در وضعیت تا شده) و وزن 199 گرمی روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که هواوی نوا فلیپ طی هفته آینده و با رنگ‌آمیزی‌های سبز، سفید، صورتی و مشکی روانه بازار شود. این گوشی تاشو مجهز به 12 گیگابایت رم بوده و با حداقل 3 ظرفیت مختلف 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. برای روشن شدن جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری هر مدل کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته تصاویر زنده گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.