دستیار صوتی OpenAI برای کاربران پولی ChatGPT Plus عرضه شد

امروز OpenAI از عرضه تدریجی دستیار صوتی GPT-4 برای مشترکین ChatGPT Plus خبر داده است. این ویژگی جدید مکالمات طبیعی و بی‌درنگ با هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند. البته باید بدانید که دستیار صوتی OpenAI برای کاربران پولی ChatGPT Plus در دسترس خواهد بود.

عرضه دستیار صوتی OpenAI

دستیار صوتی GPT-4 نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجهی در فناوری هوش مصنوعی است که قادر به درک و پاسخگویی به دستورات صوتی با لحن روان مشابه انسان و کاهش تاخیر پاسخگویی است.

در بیانیه رسمی، OpenAI بر تعهد خود به توسعه مسئولانه تاکید کرده و اطمینان می‌دهد که دستیار صوتی می تواند محتوای نامناسب را به طور دقیق شناسایی و رد کند.

انتظار می‌رود که دستیار صوتی GPT-4 که ​​در ابتدا برای گروهی از کاربران در دسترس است، تا پاییز برای همه مشترکین ChatGPT Plus قابل دسترسی باشد. برای این که کاربر نسخه پلاس باشید باید هزینه اشتراک بدهید.

این پیشرفت جدید نشانگر روشنی از تعهد OpenAI به پیشبرد مرزهای قابلیت‌های هوش مصنوعی و افزایش تجربیات کاربر است.

موتور جستجو SearchGPT مبتنی‌بر هوش مصنوعی رسماً توسط OpenAI معرفی شد

جمعه قبل بود که در ترنجی برای شما نوشتیم موتور جستجو SearchGPT مبتنی‌بر هوش مصنوعی رسماً توسط OpenAI معرفی شد.

آنطور که پیداست OpenAI سعی دارد تا با ویژگی‌های جدید نظر کاربران را به خود جلب کند. باید دید که گوگل و مایکروسافت به عنوان دیگر بزرگان ارائه سرویس‌های نرم افزاری، چطور می‌خواهند با این موارد رقابت کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید بازی جدید هوش مصنوعی می‌تواند تغییری در چینش بازیکنان اصلی بازار ایجاد کند؟

نوشته دستیار صوتی OpenAI برای کاربران پولی ChatGPT Plus عرضه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.