کرمان موتور خودروی جدید لیوان S6 را به بازار ایران عرضه می‌کند

شرکت کرمان موتور قصد دارد تا سدان اقتصادی لیوان S6 را با برند خودروسازان بم وارد بازار ایران کند.

این خودرو که بر اساس پلتفرم جیلی امگرند GL طراحی شده، با ظاهری اسپرت و امکانات رفاهی و ایمنی قابل توجه، رقیبی جدی برای خودروهایی مانند آریزو 5 اسپرت و بهمن ریسپکت محسوب می‌شود.

از جمله مزایای اصلی لیوان S6 می‌توان به طراحی اسپرت و جذاب، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، قیمت رقابتی و پشتیبانی از سوی کرمان موتور اشاره کرد.

با توجه به تنوع بالای خودروهای چینی در بازار ایران، لیوان S6 باید برای جذب مشتری با رقبای قدرتمندی رقابت کند که البته در صورت داشتن قیمت مناسب همه آن‌ها را به خاک و خون خواهد کشید.

علاوه بر این، کیفیت ساخت و دوام این خودرو در طولانی مدت، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده موفقیت آن خواهد بود البته نباید از این مورد غافل شد که ارائه خدمات پس از فروش مناسب، نقش مهمی در رضایت مشتریان خواهد داشت.

لیوان S6 با توجه به مشخصات فنی و امکانات رفاهی خود، می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک سدان اسپرت و اقتصادی هستند. در ادامه مشخصات فنی لیوان S6 را می‌خوانید:

  • پیشرانه: دو نوع پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 و 180 اسب بخار
  • گیربکس: 7 سرعته دو کلاچه
  • امکانات: صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، سیستم چندرسانه‌ای، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، دوربین 360 درجه و…
  • ایمنی: سیستم‌های کنترل پایداری، ترمز اضطراری، نقاط کور، هشدار خروج از خط و…

نوشته کرمان موتور خودروی جدید لیوان S6 را به بازار ایران عرضه می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.