بهترین دوره آموزش فتوشاپ کدام است ؟ +[ معرفی 10 دوره کاربردی ]

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و طراحی گرافیک است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یادگیری این نرم‌افزار می‌تواند درهای جدیدی را به روی شما در دنیای طراحی، عکاسی و گرافیک باز کند. در این مقاله قصد داریم بهترین دوره آموزش فتوشاپ را معرفی کنیم تا بتوانید مسیر یادگیری خود را با توجه به نیازها و اهداف‌تان انتخاب کنید.

معرفی بهترین دوره آموزش فتوشاپ

در ادامه به معرفی چند دوره کاربردی خواهیم پرداخت.

1.دوره جامع فتوشاپ 24 وب لرن

دوره «آموزش جامع فتوشاپ» ارائه‌شده توسط 24 وب لرن، یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین دوره‌ فتوشاپ در ایران است.این دوره توسط شکفته احمدی، مدرس باتجربه در زمینه گرافیک و طراحی تدریس می‌شود و شامل 62 جلسه آموزشی با مدت‌زمان کلی 19 ساعت است.

مزایای این دوره شامل موارد زیر است:

  • پوشش کامل مباحث از مبتدی تا پیشرفته؛
  • تمرکز بر کاربردهای عملی و حرفه‌ای فتوشاپ؛
  • آموزش تکنیک‌ها و ترفندهای پیشرفته؛
  • دسترسی مادام‌العمر به تمام فایل‌ها و به‌روزرسانی‌ها؛
  • پشتیبانی دائمی از دانشجویان؛
  • قیمت مناسب.

این دوره برای افرادی که می‌خواهند در زمینه‌های مختلف مانند عکاسی، طراحی گرافیک و ویرایش تصویر حرفه‌ای شوند، بهترین دوره آموزش فتوشاپ است. دانشجویان با گذراندن این دوره مهارت‌های لازم را برای ورود به بازار کار کسب می‌کنند و می‌توانند از خلاقیت خود در پروژه‌های مختلف استفاده کنند.

محتوای دوره شامل آموزش ابزارهای اصلی فتوشاپ، تکنیک‌های ویرایش عکس، ایجاد افکت‌های ویژه، طراحی گرافیکی و بسیاری موارد دیگر است.

در رابطه با دوره آموزش جامع فتوشاپ در وبسایت وب لرن 24 آمده است که :

حتی اگر هرگز با نرم افزار فتوشاپ کار نکرده باشید اما حتما نام Adobe Photoshop را شنیده اید. این نرم افزار هم بر روی سیستم عامل ویندوز و هم بر روی سیستم عامل مک باز می شود و کاربران هر دو سیستم می توانند از آن بهره ببرند. کما اینکه فتوشاپ یک نرم افزار بسیار قوی و قدرتمند است که بسیاری از عکاسان و همچنین طراحان حرفه ای از آن استفاده می کنند. قطع به یقین می توانیم بگوییم که شما می‌توانید از فتوشاپ انتظارات زیادی داشته باشید. این نرم افزاری است که به بسیاری از نیازهای شما پاسخ می دهد. پس با آموزش جامع فتوشاپ همراه باشید.

2.دوره آموزش فتوشاپ از مبتدی تا حرفه‌ای نوین آکادمی

این دوره که توسط فرهاد کره‌بندی در نوین آکادمی ارائه می‌شود، یک دوره جامع و کاربردی و در لیست بهترین دوره آموزش فتوشاپ است که مهارت‌های لازم را برای یک طراح گرافیک از سطح مبتدی تا پیشرفته پوشش می‌دهد. مدت‌زمان این دوره بیش‌از 16 ساعت آموزش است و موضوعات متنوعی از جمله طراحی بنر تبلیغاتی، پست و استوری اینستاگرام، روتوش حرفه‌ای عکس، طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و فتومونتاژ حرفه‌ای را شامل می‌شود.

3.دوره فتوشاپ از پایه تا پیشرفته بیت گراف

این دوره توسط ارسطو اعتمادی ملکی تدریس می‌شود، شامل بیش‌از 72 ساعت آموزش است و رویکردی علمی و آکادمیک دارد. پروژه‌های متنوعی شامل فتومونتاژ، انیمیشن، طراحی بنر متحرک، کالیگرافی و خوشنویسی، طراحی کاور خلاقانه برای اینستاگرام و یوتیوب از جمله مباحث این دوره هستند.

4.دوره جامع آموزش فتوشاپ یکتاکالا

این دوره که توسط رضا یزداندوست ارائه می‌شود، یک دوره جامع و کاربردی است که در 10 فصل آموزشی، مباحث مبتدی تا پیشرفته فتوشاپ را پوشش می‌دهد. مدت‌زمان آن بیش‌از 24 ساعت آموزش در قالب 130 جلسه است و طراحی لوگو، تراکت، سربرگ، کاور موزیک، پوستر کنسرت، پست و استوری اینستاگرام را شامل می‌شود.

5.دوره جامع فتوشاپ آسون در لیست بهترین دوره آموزش فتوشاپ

این دوره توسط علیرضا یزدانی ارائه می‌شود و یک دوره کامل از مفاهیم پایه تا تکنیک‌های پیشرفته فتوشاپ است. دوره شامل بیش‌از 31 ساعت آموزش است که در قالب 69 ویدیو ارائه می‌شود و مباحث مختلفی را پوشش می‌دهد.

6.دوره آموزش فتوشاپ آژانس تبلیغاتی دارابی

این دوره 80 ساعته توسط ابوالقاسم دارابی ارائه می‌شود. محتوای دوره از مفاهیم پایه تا تکنیک‌های پیشرفته را پوشش می‌دهد. مباحث مهم شامل کار با Layer Comps، استفاده از Blur Gallery، Focus Mask، Content-Aware و ساخت فیلم با فتوشاپ است. دوره شامل پشتیبانی پس‌از اتمام است.

7.دوره آموزش فتوشاپ پویا اندیشان

این دوره شامل 15 جلسه دوساعته است که به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود. دوره بر آموزش‌های عملی تمرکز دارد و دارای گروه پرسش و پاسخ در تلگرام است.

8.دوره آموزش فتوشاپ مدرسه اینورس

این دوره 63ساعته در لیست بهترین دوره آموزش فتوشاپ است و توسط پرنیا پاوپر تدریس می‌شود. دوره به‌صورت تعاملی و با تمرکز بر تمرین عملی برگزار می‌شود. دو جلسه به کارگاه اختصاص دارد که در آن هنرجویان یک پروژه از پیش تعیین‌شده را اجرا می‌کنند

9.دوره جامع فتوشاپ شریف

این دوره 30 ساعته توسط محمد طالبی در دانشگاه شریف ارائه می‌شود. دوره به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و بر یادگیری فتوشاپ برای ورود به عرصه عکاسی و تولید محتوای تصویری تمرکز دارد.

در رابطه با سیستم مورد نیاز برای استفاده از فتوشاپ در وبسایت اسکیل لرن آمده است که :

برای یادگیری فتوشاپ اولین سوالی که به ذهن همه میرسه اینه که باید لپتاپ داشته باشم یا با کامپوتر دسکتاپ ( یه سری بهش میگن کامپوتر رو میزی، یه سریای دیگه هم میگن کامپوتر خانگی)؟ فرقی نداره که لپتاپ باشه یا دسکتاپ، تنها چیزایی که مهم هست، یکیش قطعات یا همون سخت افزارشِ، دوم راحتی شما ، سوم اینکه هر کدوم رو که دارید، اصلا لزومی نداره که مثلا اگر دسکتاپ دارید، حتما برید یه لپتاپ برای کارکردن با فتوشاپ بخرید.

10.دوره آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران

این دوره بدون پیش‌نیاز ارائه می‌شود و شامل آموزش‌های جامع از مقدماتی تا پیشرفته است. مباحث شامل طراحی پوستر، انواع بنرها، ساخت تصاویر فتومونتاژ و اصلاح اولیه تصاویر است و مانند باقی دوره‌های مجتمع فنی تهران، برای ورود به بازار کار طراحی شده است.

با دانستن فتوشاپ به یک ابزار بسیار قدرتمند برای خلق تصاویر فوق‌العاده مجهز می‌شوید. در وب‌سایت agitraining.com در توصیف این نرم‌افزار گفته شده است: « فتوشاپ ابزاری ضروری برای طراحان، توسعه‌دهندگان وب، گرافیست‌ها، عکاسان و متخصصان خلاق است. این نرم‌افزار به‌طور گسترده برای ویرایش عکس، رتوش، ایجاد ترکیب‌های تصویری، ساخت نمونه‌های وب‌سایت و افزودن جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود. تصاویر دیجیتال یا اسکن‌شده می‌توانند برای استفاده آنلاین یا چاپی ویرایش شوند. طرح‌بندی‌های وب‌سایت می‌توانند در فتوشاپ ایجاد شوند و قبل‌از مرحله کدنویسی نهایی شوند. گرافیک‌های مستقل می‌توانند برای استفاده در سایر برنامه‌ها ایجاد و صادر شوند.»

با تسلط بر فتوشاپ، نه‌تنها دریچه‌ای به دنیای بی‌کران خلاقیت می‌گشایید، بلکه فرصت‌های شغلی متنوعی را پیش روی خود خواهید دید. این مهارت می‌تواند درآمد شما را به‌طور چشم‌گیری افزایش دهد و مسیر حرفه‌ای جدیدی را برایتان رقم بزند.

سخن پایانی

هر یک از دوره‌های معرفی‌شده در این مقاله ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و بهترین دوره آموزش فتوشاپ هستند و می‌توانند نیازهای آموزشی متفاوتی را برآورده کنند. دوره جامع فتوشاپ 24 وب لرن با توجه به جامعیت، مدت‌زمان آموزش و قیمت مناسب، گزینه بسیار خوبی برای اکثر افراد است. بااین‌حال، انتخاب بهترین دوره بستگی به اهداف، بودجه و زمان در دسترس شما دارد. توصیه می‌شود قبل‌از انتخاب، محتوای دقیق هر دوره را بررسی کنید و با توجه به نیازهای خود تصمیم بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته بهترین دوره آموزش فتوشاپ کدام است ؟ +[ معرفی 10 دوره کاربردی ] اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.