گوشی Nothing Phone (2a) Plus با تراشه مدیاتک و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

در ماه مارس بود که ناتینگ از Phone 2a رونمایی کرد. هم‌اکنون، شاهد معرفی جانشین این تلفن هوشمند با تراشه‌ای به‌روز شده، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و رنگ‌بندی جدید هستیم. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات گوشی Nothing Phone (2a) Plus بیندازیم.

گوشی Nothing Phone (2a) Plus با مشخصات ارتقاء یافته معرفی شد

یکی از تغییرات بزرگ ناتینگ فون 2a پلاس نسبت به مدل استاندارد، برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ پرو است. این چیپست در حقیقت نسخه اورکلاک شده دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو به‌کارگرفته شده در Phone 2a است. این تراشه با همکاری مدیاتک منحصراً برای این تلفن هوشمند جدید ناتینگ ساخته شده است.

Nothing Phone 2a Plus

مدیاتک Dimensity 7350 Pro دارای یک CPU هشت هسته‌ای با ۲ هسته Cortex-A715 با کلاک ۳.۰ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A510 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC4 بوده که هم‌اکنون با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. Nothing ادعا می‌کند که باید انتظار ۱۰ درصد عملکرد سریع‌تر CPU و ۳۰ درصد عملکرد بهتر GPU را داشته باشیم.

ناتینگ فون 2a پلاس

دومین تغییر بزرگ گوشی Nothing Phone (2a) Plus نسبت به مدل استاندارد، برخورداری از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدئو های 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. Phone (2a) از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار بود.

این تلفن هوشمند جدید ناتینگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FullHD+ است. در قاب پشتی، شاهد قرارگیری دو لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

ناتینگ فون 2a پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. توان شارژر این دستگاه نسبت به مدل استاندارد، که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کرد، کمی ارتقاء یافته است. این گوشی جدید ناتینگ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.6 به دست کاربران خواهد رسید.

Nothing Phone (2a) Plus

این رابط کاربری با ChatGPT ادغام شده و کاربران به ویجت News Reporter دسترسی خواهند داشت. این ویجت اخبار را با صدای Tim Holbrow، مدیر مالی Nothing، برای شما می‌خواند. البته کاربران سایر گوشی های ناتینگ نیز با نصب اپلیکیشن Nothing Widgets از گوگل پلی می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

ناتینگ فون 2a پلاس با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد

نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی Nothing Phone 2a Plus با قیمت ۳۹۹ دلار به دست کاربران خواهد رسید. فروش این تلفن هوشمند در ایالت متحده از تاریخ ۷ آگوست (۱۷ مرداد ماه) شروع خواهد شد؛ اما پیش‌فروش این گوشی از همین امروز آغاز شده است.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

مطابق با گزارش GSMArena، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ناتینگ فون 2a پلاس در بازار هند با قیمت ۲۷,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۳۴ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این دستگاه در کشور هند با قیمت ۲۹,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۵۸ دلار) عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟

نوشته گوشی Nothing Phone (2a) Plus با تراشه مدیاتک و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.