سامسونگ گلکسی S25 اولترا با حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد

طی هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا همانند مدل نسل قبلی خود از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

این خبر چندان خوشایند قلمداد نمی‌شد؛ چرا که اکنون بسیاری از رقبای سامسونگ از باتری‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر بهره می‌گیرند. با این‌حال امروز خبرهای بهتری در فضای مجازی منتشر شده است. به گفته یک افشاگر چینی مشهور با شناسه Ice Universe، گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S25 اولترا با حافظه رم 16 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

در واقع به‌نظر می‌رسد که تمامی ورژن‌های این گوشی مجهز به رم 16 گیگابایتی خواهند بود؛ همان‌طور که تمامی مدل‌های گلکسی S24 اولترا‌ با حافظه رم 12 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. بنابراین سامسونگ از سنت شرکت‌های چینی مبنی بر عرضه گوشی‌های پرچمدار خود با ظرفیت‌های مختلف رم و حافظه داخلی تبعیت نخواهد کرد.

پیش از این شایعه شده بود که گلکسی S25 اولترا با بازطراحی بزرگ نسبت به مدل نسل قبلی خود عرضه شده و زوایای گردتر بدنه آن هنگام حمل گوشی در دست تجربه خوشایندتری را برای کاربران رقم خواهند زد.

همچنین این دستگاه پرچمدار احتمالا از برخی پیشرفت‌های قابل توجه در بخش دوربین بهره خواهد برد. بنابراین به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که ما با یک محصول کاملا هیجان‌انگیز سروکار خواهیم داشت؛ اگرچه تا موعد عرضه رسمی این گوشی هنوز بیش از 5 ماه دیگر زمان باقی مانده است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا

نوشته سامسونگ گلکسی S25 اولترا با حافظه رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.