تصویر زنده هواوی Nova Flip پیش از رونمایی فاش شد

تصویر زنده هواوی Nova Flip به‌بیرون درز کرده است. چندی پیش نیز شاهد انتشار تیزر رسمی این تلفن هوشمند تاشو بودیم. ممکن است که گاهی تصاویر رسمی یک گوشی، بهتر از تصاویر زنده آن به‌نظر برسد. اما این موضوع در مورد هواوی نوا فلیپ برعکس است. تصاویر زنده این تلفن هوشمند چشمگیرتر از ویدئوی رسمی آن به‌نظر می‌رسد.

تصاویر زنده هواوی Nova Flip به‌بیرون درز کرد: ظاهری زیبا و رنگ‌بندی جذاب

تصویر زنده هواوی Nova Flip فاش شده است. تصویر لو رفته، این گوشی تاشو را در رنگ سفید نشان می‌دهند. می‌توان نمایشگر بیرونی این دستگاه را مشاهده کرد که درون جزیره دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته است. درون ماژول دوربین این تلفن هوشمند دو لنز دوربین قابل مشاهده است. این تصاویر منتشر شده عمدتاً صفحه نمایش بیرونی، قاب پشتی و ساختار بدنه را نشان می‌دهند.

Huawei Nova Flip

خوشبختانه اطلاعات بیشتری نیز به بیرون درز کرده است. یک کاربر شبکه اجتماعی چینی ویبو با نام Novice Evaluation، پستی را به اشتراک گذاشته و تصاویر جدیدی از هواوی نوا فلیپ را فاش کرد. به‌طور کلی، تصاویر فاش شده این تلفن هوشمند تاشو را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهند. عکس های منتشر شده از سوی این کاربر شبکه اجتماعی ویبو، صفحه نمایش داخلی نوا فلیپ را نیز به نمایش می‌گذارد. این گوشی به یک نمایشگر تاشو تخت با حاشیه های مساوی مجهز شده است. یک پانچ هول در مرکز بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است.

تصویر زنده هواوی نوا فلیپ

تصویر زنده هواوی نوا فلیپ

تصویر زنده هواوی Nova Flip

همان‌طور که Thetechoutlook در گزارش جدید خود اشاره می‌کند، این گوشی تاشو آینده هواوی به نمایشگر بیرونی ۲.۱ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد. صفحه نمایش تاشو این دستگاه رزولوشن ۲۶۹۰ در ۱۱۳۶ پیکسل خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با سیستم عامل HarmonyOS 4.2 به دست کاربران برسد.

تیزر هواوی Nova Flip را تماشا کنید: گوشی تاشو ارزان

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو ارزان‌قیمت آینده هواوی چیست؟

نوشته تصویر زنده هواوی Nova Flip پیش از رونمایی فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.