نسخه بتا One UI 7.0 سامسونگ تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد

در ابتدا شایعه شده بود که نخستین ورژن بتا عمومی رابط کاربری One UI 7.0 سامسونگ مبتنی بر اندروید 15 طی گفته گذشته برای خانواده گلکسی S24 منتشر می‌شود؛ اما این اتفاق هنوز رخ نداده و بر اساس شایعات جدید ظاهرا سامسونگ انتشار اولین نسخه بتا One UI 7.0 را به سومین هفته از ماه آگوست موکول نموده است.

به‌نظر می‌رسد که این تاخیر با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 در ارتباط باشد. عرضه آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی‌های تاشو و تبلت‌های قدیمی‌تر و تعدادی از دستگاه‌های رده بالا سامسونگ کماکان ادامه دارد. بنابراین ظاهرا برند کره‌ای قصد دارد تا در هر لحظه بر روی انتشار یک به‌روزرسانی تمرکز نماید.

آپدیت One UI 7.0 یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ و در واقع بازطراحی پوسته اختصاصی سامسونگ برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود. بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته، One UI 7 دارای پنل تنظیمات سریع (Quick Settings) بازبینی شده بوده و این بخش از اعلان‌ها جدا خواهد شد.

بعلاوه در سراسر فضای رابط کاربری از زوایای گردتر استفاده شده و اپلیکیشن‌های سامسونگ نیز از آیکون‌های جدیدی بهره می‌گیرند. در بخش لاک اسکرین از طراحی جدیدی استفاده شده و شاهد به‌کارگیری میانبرهای ضخیم‌تر و نمایش جدیدی از وضعیت شارژ باتری خواهیم بود. نوار جستجو به قسمت پایینی منو کشویی برنامه‌ها منتقل شده و به لطف موقعیت بخش تنظیمات و حالت‌ها در اپلیکیشن جدید دوربین، استفاده از این برنامه با یک دست تسهیل خواهد شد.

همچنین برخی شایعات از پیاده‌سازی انیمیشن‌های جدید و روان‌تر حکایت دارند؛ اما اظهارنظر در این خصوص پس از انتشار اولین نسخه بتا One UI 7 امکان‌پذیر خواهد بود.

رابط کاربری One UI 6 روی گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس

نوشته نسخه بتا One UI 7.0 سامسونگ تا یک ماه دیگر منتشر خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.