طراحی Nothing Phone (2a) Plus رسماً منتشر شد

طراحی Nothing Phone (2a) Plus رسماً منتشر شد. این تلفن هوشمند فردا معرفی خواهد شد. طراحی این دستگاه مشابه مدل استاندارد بوده و باز هم شاهد به‌کارگیری رابط Glyph، همان چراغ های LED موجود در قاب پشتی، هستیم.

گوشی Nothing Phone (2a) Plus به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

تشابه طراحی Nothing Phone (2a) Plus با Phone (2a) چندان تعجب‌آور نیست. زیرا که این مدل پلاس، در حقیقت نسخه ارتقاء یافته مدل استاندارد محسوب می‌شود و دارای دوربین های بهتر و تراشه‌ای سریع‌تر خواهد بود. کمپانی ناتینگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) طراحی قاب پشتی Phone 2a Plus را به اشتراک گذاشت. این گوشی دارای رابط Glyph بوده و این نوار های LED، در نیمه بالایی قاب پشتی قابل مشاهده‌اند. تصویر منتشر شده، این تلفن هوشمند را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد. البته انتظار داریم که این دستگاه در رنگ های دیگری نیز قابل تهیه باشد.

طراحی ناتینگ فون 2a پلاس

به جز طراحی، برخی از مشخصات ناتینگ فون 2a پلاس نیز تایید شده است. دیروز مشخصات دوربین این تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته شد. می‌دانیم که این دستگاه دارای دوربین دوگانه ۵۰ + ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی خواهد بود. برای دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در این بخش شاهد ارتقاء قابل توجهی هستیم. زیرا که Nothing Phone 2a از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مطابق با گزارش منبع، تایید شده که تراشه مدیاتک Dimensity 7350 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز Nothing Phone 2a Plus را تامین خواهد کرد. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G610 برخوردار است. Phone 2a Plus اولین تلفن هوشمندی است که به این تراشه مجهز می‌شود. ادعا شده که عملکرد پردازشی این دستگاه ۱۰ درصد بهتر از مدل استاندارد خواهد بود.

مشخصات مورد انتظار ناتینگ فون 2a پلاس

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ناتینگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن 1080p و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۳۰۰ نیت (۱,۱۰۰ نیت در حالت HBM) را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که ناتینگ فون 2a پلاس در دو پیکربندی با ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده Nothing چیست؟

نوشته طراحی Nothing Phone (2a) Plus رسماً منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.