نمایشگر آیفون SE 4 مشابه نمونه به‌کارگرفته شده در آیفون ۱۳ است

شایعه شده که اپل از گوشی جدید سری SE خود در سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد کرد. با وجود آنکه هنوز زمان نسبتاً زیادی تا معرفی آن باقی مانده، اما اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. هم‌اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر آیفون SE 4 مشابه نمونه به‌کارگرفته در آیفون ۱۳ خواهد بود.

نمایشگر iPhone SE 4 توسط BOE و LG تأمین می‌شود

گفته می‌شود که بخشی از نیاز صفحه نمایش این تلفن هوشمند اقتصادی آینده اپل از سوی LG Display تامین خواهد شد. احتمالاً BOE اولین تامین‌کننده نمایشگر های OLED آیفون SE 4 است. این شرکت به دلیل پیشنهاد هزینه پایین‌تر، برنده مناقصه شد و سامسونگ را کنار زد.

اپل قبلاً با BOE روی سایر مدل‌های آیفون کار کرده است، پس این همکاری جدیدی نیست. البته انتظار می‌رود سهم BOE برای آیفون SE 4 بزرگترین سهمی باشد که این شرکت برای هر آیفونی داشته است. The Elec گزارش می‌دهد که ۶۰ تا ۷۰ درصد (حدود ۲۰ میلیون واحد در سال) صفحه نمایش های در نظر گرفته شده برای iPhone SE 4 توسط این شرکت تامین خواهد شد.

سایر پنل های این گوشی آینده اپل از یک تولیدکننده دیگر، احتمالاً LG Display، تأمین خواهد شد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد از صفحه نمایش iPhone 13 (با کاهش ویژگی ها) برای iPhone SE 4 استفاده کند. لازم به ذکر است که LG Display پنل های آیفون ۱۳ را تأمین می‌کرد، پس استفاده مجدد از این پنل ها برای LG ساده بوده و در نهایت هزینه اپل را کاهش می‌دهد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در اوایل ماه جاری میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد iPhone SE 4 به صفحه نمایشی با اندازه ۶.۰۶ اینچی مجهز می‌شود. آیفون ۱۳ اما در دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی است.

بنابراین، احتمالاً LG Display باید تغییراتی را در پنل انجام دهد تا مناسب آیفون اس ای ۴ شود. یک تولیدکننده دیگر نمایشگر، یعنی Tianma، ظاهرا علاقه خود را تامین صفحه نمایش های iPhone SE 4 ابراز کرده است. البته گفته می‌شود که فناوری این شرکت از BOE عقب‌تر بوده و بعید است که در زنجیره تامین اپل قرار گیرد.

آیفون SE 4 حداکثر تا اوایل فروردین ۱۴۰۴ رونمایی خواهد شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی آینده اپل چیست؟

نوشته نمایشگر آیفون SE 4 مشابه نمونه به‌کارگرفته شده در آیفون ۱۳ است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.