طراحی Nothing Phone (2a) Plus پیش از رونمایی لو رفت

طراحی قاب پشتی Nothing Phone (2a) Plus به‌بیرون درز کرده است. تأیید شده که این تلفن هوشمند در تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد ماه) و در کشور هند رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

طراحی Nothing Phone (2a) Plus مشابه مدل استاندارد است

با وجود آنکه جزئیات کمی، مانند تراشه، درباره Nothing Phone (2a) Plus به‌طور رسمی تأیید شده، اما هم‌اکنون طراحی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. تصویر لو رفته نشان می‌دهد که طراحی این دستگاه تقریبا مشابه Nothing Phone 2a است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده ناتینگ از دو رنگ نقره‌ای و خاکستری استفاده شده است. همچنین سیستم دوربین دوگانه آن نیز به‌طور افقی در مرکز بالای قاب پشتی دیده می‌شود. سه نوار LED، اطراف جزیره دوربین را احاطه کرده‌اند.

طراحی ناتینگ فون 2a پلاس

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، طراحی جعبه این دستگاه با Phone (2a) یکسان بوده و تنها تفاوت قابل توجه، درج پسوند «Plus» بر روی جعبه است. ادعا می‌شود که ناتینگ فون 2a پلاس دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. احتمالاً این نمایشگر با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و حداکثر روشنایی ۱,۳۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. Nothing Phone 2a Plus از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است.

جعبه Nothing Phone 2a Plus

تایید شده است که تراشه مدیاتک Dimensity 7350 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده ناتینگ را تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه باشد. این تلفن هوشمند به رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 مجهز می‌شود. Nothing Phone (2a) Plus از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در قاب پشتی این گوشی، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۳۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات کامل Nothing Phone 2a Plus فاش شد

نظر شما درباره ناتینگ فون 2a پلاس چیست؟

نوشته طراحی Nothing Phone (2a) Plus پیش از رونمایی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.