شیائومی توسعه گوشی‌های سری پوکو F7 را آغاز کرد

برند پوکو در آستانه معرفی سری پوکو F6 کار روی سری پوکو F7 را رسما آغاز کرده است. وبسایت Gizmochina موفق به شناسایی گوشی‌های هوشمند جدید پوکو در پایگاه داده IMEI شده است.

خانواده پوکو F7 تا یک سال دیگر و احتمالا در ماه مه 2025 معرفی خواهد شد. مدل برتر این سری موسوم به پوکو F7 پرو نویدبخش پیشرفت‌های قابل توجه و ویژگی‌های جدید نسبت به مدل نسل قبلی یعنی پوکو F6 پرو خواهد بود. گوشی پوکو F7 پرو تا یک سال دیگر معرفی شده و تحول بعدی در سری پوکو F شیائومی را رقم خواهد زد.

سری پوکو F7 در سورس کد HyperOS شناسایی شده است؛ در حالی‌که پایگاه داده IMEI پیرامون مناطقی که گوشی در آنها قابل دسترس خواهد بود؛ اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد. پوکو F7 پرو یک دستگاه برای بازار جهانی به‌شمار رفته و در بازار چین تحت عنوان ردمی K80 عرضه خواهد شد. هر دو گوشی از مشخصات فنی دقیقا مشابه برخوردار هستند.

پوکو F7 پرو از شماره مدل 24122RKC7G استفاده می‌کند. وجود کاراکتر G در انتهای شماره مدل این گوشی از عرضه آن در بازارهای جهانی حکایت دارد. از سوی دیگر ردمی K80 دارای شماره مدل 24122RKC7C است. وجود حرف C در انتهای شماره مدل این دستگاه نشان‌دهنده عرضه انحصاری آن در بازار چین است. بنابراین ردمی K80 با نام تجاری پوکو F7 پرو در بازارهای مختلف به فروش خواهد رفت.

اسامی رمز گوشی‌های سری پوکو F و ردمی K از نقاشان الهام گرفته می‌شوند. گوشی‌های پوکو F7 پرو و ردمی K80 از اسم رمز miro استفاده می‌کنند. در واقع هر دو دستگاه با یک اسم رمز مشترک در حال توسعه هستند. اسم رمز Miro از نام خوان میرو؛ نقاش متولد آوریل 1893 در بارسلون اسپانیا الهام گرفته شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو F7 پرو و ردمی K80 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهند کرد. در سال گذشته نیز گوشی‌های ردمی K70 و پوکو F6 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 روانه بازار شدند. سایر مشخصات گوشی‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و تاریخ عرضه رسمی آنها نیز هنوز اعلام نشده است.

از آنجا که پوکو F6 پرو در ماه مه 2024 معرفی شد؛ لذا پوکو F7 پرو نیز احتمالا یک سال بعد و در ماه مه 2025 رونمایی خواهد شد. ورژن چینی پوکو F7 پرو موسوم به ردمی K80 نیز احتمالا در نوامبر سال 2024 معرفی خواهد شد.

نوشته شیائومی توسعه گوشی‌های سری پوکو F7 را آغاز کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.