سری پوکو F7 در دست توسعه است: رونمایی در اواسط بهار ۱۴۰۴

سری پوکو F7 در دست توسعه قرار دارند. این تلفن های هوشمند آینده پوکو در میان داده های IMEI مشاهده شده‌اند. انتظار می‌رود که در ماه می ۲۰۲۵ (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد ۱۴۰۴) شاهد رونمایی این گوشی ها باشیم.

پوکو F7 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود

مدل برتر این سری، پوکو F7 پرو است که انتظار می‌رود بهبود های قابل توجهی نسبت به نسل قبل داشته باشد. این گوشی که در سال آینده معرفی خواهد شد تحول بعدی در سری محبوب POCO F شیائومی را رقم خواهد زد. سری پوکو F7 در میان داده های HyperOS نیز مشاهده شده‌اند. داده های IMEI هم نشان می‌دهند که این تلفن های هوشمند آینده پوکو در چه مناطقی عرضه خواهند شد. این گزارش بر روی جزئیات پوکو F7 پرو تمرکز دارد. همچنین به‌زودی اطلاعاتی درباره پوکو F7 استاندارد منتشر خواهد شد.

پوکو F7 پرو

پوکو F7 پرو یک تلفن هوشمند برای بازار جهانی است. این دستگاه در کشور چین با نام Redmi K80 عرضه می‌شود. هر دو این گوشی ها، دقیقاً مشخصات یکسانی دارند. POCO F7 Pro با شماره مدل 24122RKC7G شناخته می‌شود. حرف G در انتهای شماره مدل این دستگاه نشان‌دهنده عرضه آن در بازار جهانی است. ردمی K80 نیز دارای شماره مدل 24122RKC7C است. این گوشی تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و در بازار های دیگر با نام پوکو F7 پرو به دست کاربران خواهد رسید.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پوکو F7 پرو با اسم رمز miro در دست توسعه قرار دارد. این رمز برای ردمی K80 نیز در نظر گرفته شده است. هر دو دستگاه تحت یک نام رمز مشترک در حال توسعه هستند. اسم رمز «Miro» از Joan Miro گرفته شده است. خوان میرو نقاش متولد ۲۰ آوریل ۱۸۹۳ در بارسلون اسپانیا بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده پوکو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تامین کند. پوکو F6 پرو (ردمی K70) از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بود. متاسفانه سایر مشخصات این گوشی آینده پوکو هنوز مشخص نیست.

سری ردمی K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه خواهد شد

تاریخ رسمی رونمایی نیز هنوز مشخص نشده است. اما با توجه به آنکه POCO F6 Pro در ماه می ۲۰۲۴ معرفی شد، انتظار داریم که POCO F7 Pro نیز دقیقا یک سال بعد و در ماه می ۲۰۲۵ (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد ۱۴۰۴) رونمایی شود. نسخه چینی این گوشی (Redmi K80) احتمالاً در نوامبر ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟

نوشته سری پوکو F7 در دست توسعه است: رونمایی در اواسط بهار ۱۴۰۴ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.