تیزر هواوی Nova Flip را تماشا کنید: گوشی تاشو ارزان

آنطور که پیداست Huawei می‌خواهد یک گوشی تاشو در سری محصولات میان‌رده پریمیوم خود یعنی سری Nova ارائه کند. امروز و با انتشار تیزر هواوی Nova Flip می‌توانیم نگاهی به گوشی تاشو ارزان این شرکت داشته باشیم.

تیزر هواوی Nova Flip

گوشی تاشو هواوی Nova Flip

گوشی تاشو هواوی Nova Flip

هواوی یک تیزر ویدیویی را در کانال Weibo خود منتشر کرده که در آن یکی از اعضای گروه موسیقی TFBoys این گوشی تاشو را در رنگ سبز لیمویی و از همه زاویه‌ها به نمایش می‌گذارد.

بیاید با هم این ویدئو رسمی هواوی برای گوشی تاشو ارزان خود در سری Nova را تماشا کنیم:

گوشی جدید تاشو هواوی دارای یک صفحه نمایش بیرونی مربع شکل در کنار جزیره دوربین خواهد بود. این صفحه نمایش در مقابل فعلی نسبتا کوچک بوده اما همچنان بزرگتر از صفحه نمایش تاشوهای کوچک قبلی هواوی در سری Pocket است.

در کل این ویدئو کد مورس کلمه “Flip” را داریم که می‌تواند به اسم این گوشی اشاره کند. نام Nova نیز در ویدئو مشخص است. در نتیجه اسم Nova Flip می‌تواند برای این دستگاه تقریبا قطعی باشد.

این گوشی دارای ۲ دوربین روی قاب پشتی و یک دوربین در داخل سوراخ نمایشگر تاشو داخلی است. متاسفانه درباره مشخصات آن‌ها صحبتی نشده اما طبیعتا نمی‌توان انتظار یک نمونه خیلی قوی را داشت.

روی لبه صاف این گوشی تاشو، کلید قفل قرار گرفته است که باید به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل کند.

انتظار می رود هواوی هفته آینده گوشی نوا فلیپ را معرفی کند. این شرکت رویدادی را در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در چین برنامه ریزی کرده، رویدادی که ممکن است در آن لپ تاپ گیمینگ هواوی Matebook GT، تبلت های MatePad Pro 12.2 و MatePad Air 2024 و چاپگر X1 Max را نیز ببینیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو ارزان هواوی هستید؟

نوشته تیزر هواوی Nova Flip را تماشا کنید: گوشی تاشو ارزان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.