گوشی اوپو A3 Energy Edition با تمرکز بر باتری معرفی شد

اوپو امروز جدیدترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود با نام A3 Energy Edition را در چین معرفی کرد. تمرکز این دستگاه بر روی مقاومت، عمر باتری و عملکرد است و با قیمت حدود 250 دلار به‌فروش می‌رسد.

گوشی اوپو A3 Energy Edition

A3 Energy Edition در سه رنگ موجود است: هلالی بنفش، سبز جنگلی بامبو و مشکی دریای مه. این گوشی دارای طراحی شیک است که 7.68 میلی‌متر ضخامت داشته و تنها 186 گرم وزن دارد که کار با آن را آسان می‌کند.

این گوشی هوشمند که برای استفاده روزمره طراحی شده است، دارای استاندارد IP54 برای مقاومت جزئی در برابر گردوغبار و آب است. اوپو ادعا می‌کند که این دستگاه تست باران شبیه‌سازی‌شده 10 دقیقه‌ای را پشت سر گذاشته است و همچنین نوید عملکرد لمسی قابل‌اعتماد را حتی با انگشتان مرطوب یا روغنی می‌دهد.

گوشی اوپو A3 Energy Edition

گوشی اوپو A3 Energy Edition

اوپو برای افزایش انعطاف‌پذیری این گوشی، آن را با یک قاب محافظ ضد سقوط با گوشه‌های برجسته و طراحی نوار عمودی ضد لغزش برای چسبندگی بهتر عرضه می‌کند.

نمایشگر این گوشی دارای یک پنل 6.67 اینچی LCD با وضوح +HD، رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت است.

در داخل، این گوشی از پردازنده MediaTek Dimensity 6300 استفاده می‌کند، یک چیپست میان‌رده که قادر به انجام کارهای روزمره است. این گوشی همچنین به باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند و با مدل‌های پرچمداری مانند گلکسی اس 24 اولترا قابل مقایسه است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که امکان ارتقاء آن تا 512 گیگابایت وجود دارد.

سیستم دوربین دوگانه این دستگاه شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی می‌باشد. این گوشی همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند حذف اشیا، برش و اسکن اسناد است.

Oppo A3 Energy Edition با قیمت 1799 یوان (تقریباً 248 دلار) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. مدل 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی نیز با قیمت 2399 یوان (تقریباً 350 دلار) در دسترس است. اوپو این گوشی را ازطریق فروشگاه رسمی خود در چین به‌فروش می‌رساند.

نظر شما درباره Oppo A3 Energy Edition چیست؟

نوشته گوشی اوپو A3 Energy Edition با تمرکز بر باتری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.