تاریخ رونمایی پوکو Buds X1 مشخص شد: ۱۱ مرداد ماه

تاریخ رونمایی پوکو Buds X1 اعلام شده است. این ایربادز آینده شیائومی به‌همراه POCO M6 Plus 5G در ۱ آگوست (۱۱ مرداد ماه) رونمایی خواهد شد. به‌تازگی نیز شاهد رونمایی تلفن هوشمند POCO F6 Deadpool Edition بودیم.

ایربادز پوکو Buds X1 در راه است

با وجود آنکه جزئیات زیادی درباره این ایربادز آینده پوکو منتشر نشده اما تصاویر موجود، رنگ سفید آن را نشان می‌دهند. POCO Buds X1 یک «تجربه صوتی خالص و بدون وقفه» را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که نشان‌دهنده تمرکز آن بر کیفیت صداست. سال گذشته میلادی شاهد رونمایی POCO Pods از سوی شیائومی بودیم.

تاریخ رونمایی پوکو Buds X1

مانند پوکو Pods، ایربادز Buds X1 نیز دارای طراحی in-ear (قرارگیری داخل گوش) است. این محصول از درایور های صوتی ۱۲ میلی‌متری برخوردار بوده و از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. این ایربادز از کدک SBC برای ارائه کیفیت صدای بالا برخوردار است. پوکو Buds X1 از Google Fast Pair بهره‌مند بوده و به سرعت می‌تواند به گوشی هوشمند شما متصل شود. این ایربادز از فناوری حذف نویز فعال (ANC) برخوردار نیست ولی حذف نویز محیطی برای کاهش صدا های مزاحم پس‌زمینه در حین تماس در دسترس خواهد بود.

نگاهی به ویژگی های POCO Pods

مطابق با گزارش Gizmochina، پوکو Pods دارای استاندارد IPX4 بوده و در برابر پاشش آب مقاوم است. باتری این ایربادز ظرفیت ۳۴ میلی‌آمپری داشته و شارژدهی ۵ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کیس این محصول به باتری ۴۴۰ میلی‌آمپری مجهز شده و POCO Pods می‌تواند شارژدهی ۳۰ ساعته داشته باشد. این ایربادز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ۹۰ دقیقه به پخش موسیقی ادامه خواهد داد. می‌توانیم انتظار وجود یا بهبود این ویژگی‌ ها را در POCO Buds X1 داشته باشیم.

ایربادز پوکو بادز با درایور 12 میلی‌متری، عمر باتری 30 ساعته و قیمت 15 دلار معرفی شد

نظر شما درباره این ایربادز آینده پوکو چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی پوکو Buds X1 مشخص شد: ۱۱ مرداد ماه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.