اپل تاریخ انتشار فصل دوم سریال هیجان انگیز سیلو را مشخص کرد

فصل دوم سریال علمی تخیلی “سیلو” که طرفدارانش را مشتاقانه منتظر گذاشته بود، بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد. طبق اعلام رسمی اپل، فصل دوم این سریال پرطرفدار از ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ۱۴۰۳) از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

فصل اول “سیلو” که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان روبرو شد، سوالات بسیاری را در ذهن بینندگان ایجاد کرد. پایان‌بندی فصل اول با پیچش داستانی هیجان‌انگیز، طرفداران را مشتاقانه منتظر فصل دوم کرده است. با توجه به اینکه فصل اول تنها بخش کوچکی از کتاب اول را پوشش داده است، فصل دوم فرصتی است تا به عمق داستان نفوذ کرده و پاسخ سوالات بی‌پاسخ فصل اول را بیابیم.

در فصل دوم “سیلو”، بازیگران محبوب فصل اول از جمله ربکا فرگوسن، تیم رابینز و کامن به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین، این سریال به مجموعه آثار علمی تخیلی غنی اپل تی‌وی پلاس اضافه خواهد شد و به همراه سریال‌هایی مانند “Severance”، “Foundation” و “Invasion” تجربه‌ای جذاب را برای علاقه‌مندان به ژانر علمی تخیلی فراهم خواهد کرد.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار فصل دوم “سیلو”، هیجان برای کشف رازهای پنهان این سریال بیشتر از همیشه شده است. آیا آماده‌اید تا به عمق داستان “سیلو” سفر کنید؟

نوشته اپل تاریخ انتشار فصل دوم سریال هیجان انگیز سیلو را مشخص کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.