گوشی پوکو F6 در مدل خاص Deadpool & Wolverine Limited Edition معرفی شد

برند پوکو امروز نسخه محدود جدیدی از گوشی هوشمند POCO F6 خود را درست در زمان اکران فیلم Deadpool و Wolverine معرفی کرد. POCO F6 Deadpool & Wolverine Limited Edition دارای طراحی قرمز پررنگ با تصاویر ابرقهرمانان ددپول و ولورین در پنل پشتی و لوگوی خاص ددپول در ناحیه فلاش دوربین است.

گوشی پوکو F6 Deadpool & Wolverine Limited Edition

این گوشی خاص در یک جعبه مخصوص عرضه می‌شود که شامل یک شارژر با برچسب ددپول و یک ابزار اجکتور سیم‌کارت به شکل ماسک این ابرقهرمان است. این قاب همچنین دارای شعارهایی است که طرفداران ددپول آن‌ها را تشخیص می‌دهند، اگرچه هیچ تم یا والپیپر سفارشی در این گوشی وجود ندارد.

گوشی پوکو F6 Deadpool & Wolverine Limited Edition

گوشی پوکو F6 Deadpool & Wolverine Limited Edition

POCO F6 Deadpool Edition دارای مشخصات مشابه با POCO F6 اصلی است که در اوایل امسال عرضه شد. این گوشی از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی 1.5K OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و روشنایی تا 2400 نیت بهره می‌برد. این پنل نمایشگر همچنین از +HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

این گوشی قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 با پردازنده گرافیکی Adreno 735 و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند. پوکو F6 همچنین دوربین عقب 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX882، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش، صدای USB Type-C، بلندگوهای استریو و Dolby Atmos اشاره کرد. این دستگاه از 5G و وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند و دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 90 واتی است.

POCO F6 Deadpool Edition از 7 آگوست/17 مرداد به‌طور انحصاری در Flipkart با قیمت 29999 روپیه هند (حدود 360 دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که تنها 3000 دستگاه از این مدل خاص به‌فروش می‌رسد.

نظر شما درباره گوشی خاص POCO F6 Deadpool & Wolverine Limited Edition چیست؟

نوشته گوشی پوکو F6 در مدل خاص Deadpool & Wolverine Limited Edition معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.