به گلکسی A06 سامسونگ سلام کنید

عرضه نسل جدید Galaxy A معمولا با اقتصادی‌ترین عضو آن آغاز می‌شود. طبق روال سال‌های گذشته، این Galaxy A0n است که شروع‌کننده سری Galaxy An6 خواهد بود. اگر دوست دارید بدانید که جدیدترین ترند طراحی سامسونگ برای گوشی‌های اقتصادی آتی چیست، بیاید و با دیدن رندرهای غیررسمی، به گلکسی A06 سامسونگ سلام کنید!

رندر گلکسی A06 سامسونگ

انتظار می رود سامسونگ به زودی گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی A را عرضه کند. گلکسی A06 طی مدت اخیر گواهینامه‌های متعددی از جمله FCC، SIRIM، BIS، WiFi-Alliance و غیره را دریافت کرده است.

به تازگی Onleaks رندرهای منتسب به این محصول را منتشر کرده است. این گوشی هوشمند به عنوان جانشین گلکسی A05 عرضه خواهد شد.

گلکسی A06 سامسونگ

گلکسی A06 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A06 در این رندرها با فریم تخت دیده می‌شود. همچنین طراحی Key Island این برند کره‌ای را در سمت راست دارد که در گوشی‌های سری گلکسی A امسال نیز وجود داشت. کلیدهای تنظیم حجم صدا و قفل درون این جزیره قرار دارد. دکمه قفل با حسگر اثرانگشت یکپارچه بوده و دکمه تنظیم حجم صدا یک نمونه بهم پیوسته است.

قاب پشتی دارای ۲ دوربین به صورت عمودی و یک فلاش LED است. این دوربین‌ها به صورت مجزا از قاب پشتی بیرون زده و به مانند اکثر طراحی‌های اخیر سامسونگ، جزیره مجزا ندارند.

در جلو، سامسونگ Galaxy A06 دارای صفحه نمایش Infinity-U خواهد بود، اسمی با کلاس برای همان ناچ قطره‌ای‌طور که سامسونگ در محصولات اقتصادی‌ش استفاده می‌کند. طبیعتا حاشیه این نمایشگر کم نیست و در بخش پایینی بیشتر هم می‌شود.

این پنل نمایشگر باید یک نمونه ۶.۷ اینچی باشد که هنوز FHD نشده و همان رزلوشن HD برایش انتخاب می‌شود.

پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و خروجی بلندگو روی لبه پایینی قرار دارند. خروجی بلندگو به مانند ترند جدید سامسونگ، فقط یک خط صاف بوده و دیگر از چند سوراخ تشکیل نمی‌شود.

طبق این گزارش، سامسونگ گلکسی A06 از نظر ابعاد برابر 167.3 در 77.9 در 8.0 میلی متر است. نسبت به گلکسی A05 که همین اندازه نمایشگر را داشت، باید گفت که در همه جهات جمع‌وجورتر شده و کاهش ضخامتش قابل توجه‌تر است. ابعاد گلکسی A05 سامسونگ برابر ۱۶۸.۸ در ۷۸.۲ در ۸.۸ میلی‌متر بود.

گواهی FCC نشان داد که گلکسی A06 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در همین حال، پایگاه داده بنچمارک Geekbench اشاره می کند که باید انتظار همان تراشه نسل قبل یعنی مدیاتک Helio G85 را داشته باشیم. یک مدل ۶ گیگابایت حافظه رم نیز برای آن دیده شده اما انتظار داریم در گزینه‌های دیگری هم عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A06 هستید؟

نوشته به گلکسی A06 سامسونگ سلام کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.