خریدار بدشانس گلکسی واچ اولترا، ساعتی با یک اشکال عجیب را دریافت کرد

مسائل مربوط به کنترل کیفیت ایربادهای جدید گلکسی بادز 3 پرو اخیرا حواشی جنجالی چشمگیری را برای سامسونگ رقم زده است. به‌نظر می‌رسد که این مورد تنها مشکل مشاهده شده در گجت‌های پوشیدنی جدید سامسونگ به‌شمار نمی‌رود.

ظاهرا یک دستگاه گلکسی واچ اولترا با مشکل عجیبی در زمینه کنترل کیفیت مواجه شده و این موضوع در هیچ‌کدام از اسمارت‌واچ‌های پیشین برند کره‌ای مشاهده نشده است. به‌نظر می‌رسد که برخی دستگاه‌های گلکسی واچ اولترا دچار مشکل کنترل کیفیت در زمینه ترازبندی نمایشگر هستند.

یک خریدار بدشانس اخیرا ساعت گلکسی واچ اولترا معیوبی را دریافت کرده که نشانه‌گذاری ساعت روی قاب دایروی‌شکل آن با علائم ساعت در واچ فیس‌ها مطابقت ندارند. این مشکل احتمالا از عدم ترازبندی صحیح نمایشگر اولد و نه قاب ساعت ناشی می‌شود. این مشکل به کنترل کیفی ناقصدر طول فرآیند تولید اسمارت‌واچ اشاره دارد.

با این‌حال لازم نیست کاربران نگران باشند؛ چرا که این مشکل یک نمونه استثنایی به‌شمار می‌رود. سایر کاربران پلتفرم Reddit که درباره موضوع مورد بحث توسط این خریدار اظهارنظر کرده‌اند؛ تایید می‌کنند که این مشکل در دستگاه آنها به چشم نمی‌خورد. سامسونگ در رابطه با این مشکل هنوز هیچ اظهارنظری نکرده است. این خریدار بدشانس نیز احتمالا یک دستگاه گلکسی واچ اولترا جایگزین را دریافت خواهد کرد.

در مقایسه با مشکلات گسترده کنترل کیفیت برای گلکسی بادز 3 پرو، مشکل اخیر گلکسی واچ اولترا چیزی نیست که بابت آن نگران باشیم. چندین کاربر گزارش داده‌اند که سری گوشی سیلیکونی گلکسی بادز 3 پرو آنها هنگام تعویض دچار آسیب‌دیدگی شده است. با توجه به این موضوع، سامسونگ تصمیم گرفت تا دریافت پیش‌سفارش برای گلکسی بادز 3 پرو را متوقف نماید.

همچنین هدفون‌هایی که قرار است تولید یا ارسال شوند نیز مجددا مورد بررسی قرار گرفته و در نتیجه ارسال پیش‌سفارش‌ها به تاخیر افتاده است. سالها قبل غول فناوری کره‌ای با مشکلات کنترل کیفیت گسترده در رابطه با باتری گلکسی نوت 7 مواجه شد. باتری داخلی گوشی مستعد آتش گرفتن بود. این مشکل به قدری بزرگ و حیاتی بود که خطوط هوایی به پروازهای سراسر جهان اطلاع دادند که گلکسی نوت 7 مجوز پرواز ندارد.

نوشته خریدار بدشانس گلکسی واچ اولترا، ساعتی با یک اشکال عجیب را دریافت کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.