آپدیت One UI 7 سامسونگ دوربین گلکسی S24 Ultra را بهبود اساسی خواهد داد

هر چند سخت افزار دوربین موبایل‌های ما پیشرفت‌های مهم و بزرگی داشته است اما در نهایت این پردازش تصویر است که سلیقه بصری ما را راضی می‌کند. به همین دلیل شرکت‌ها مدام در حال تلاش برای بهبود آلگوریتم پردازش تصویر خود هستند. به تازگی و از کمپ سامسونگ خبر می‌رسد که آپدیت One UI 7 سامسونگ دوربین گلکسی S24 Ultra را بهبود اساسی خواهد داد.

آپدیت One UI 7 سامسونگ دوربین گلکسی S24 Ultra

در طول یک و نیم هفته گذشته، خبرهای خوبی در مورد به‌روزرسانی One UI 7.0 سامسونگ شنیده‌ایم. به تازگی گزارشی درباره این رابط کاربری کره‌ای‌ها منتشر شده که بیشتر متمرکز روی پرچمدار اخیر سری Galaxy S است.

هنوز زمان عرضه آپدیت One UI 7.0 به طور رسمی تایید نشده، اما سامسونگ باید این به‌روزرسانی را تا قبل از پایان سال جاری میلادی برای گوشی‌های منتخب عرضه کند.

گلکسی اس 24 اولترا جزو اولین گوشی‌هایی خواهد بود که این آپدیت را دریافت می‌کند و خبر خوب این که شاید سامسونگ در حال کار بر روی بهبود چشمگیر تجربه دوربین باشد.

به گفته UniverseIce@ آپدیت One UI 7.0 به طور قابل‌توجهی چند حالت عکاسی را برای Galaxy S24 Ultra بهینه می‌کند. این منبع می‌گوید که عکاسی 1x و 5x در حالت ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی و دوربین تله فوتو خواهند توانست کیفیتی مانند حالت عادی عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی را ارائه کنند. این به معنای ارتقا کیفیت است.

عکاسی در حالت ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری ادغام ۹ در ۱ پیکسل در گلکسی اس 24 اولترا به طور کلی وضوح، رنگ‌ها و محدوده دینامیکی بهتری را ارائه می‌دهد. با آپدیت One UI 7.0 این خروجی بهتر به حالت‌هایی که بالاتر ذکر شد نیز اضافه می‌شود.

تاکنون، One UI 7.0 برای سامسونگ بسیار مهمتر از به‌روزرسانی‌های قبلی سال‌های اخیر بوده است. با انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، به نظر می‌رسد این شرکت حتی بیشتر به سمت بهبود تجربه کاربر از طریق نرم افزار بهتر تمایل دارد.

گفته می شود سایر تغییرات One UI 7.0 شامل انیمیشن‌های روان‌تر، تعداد زیادی آیکون بازطراحی شده برای نرم افزارهای سامسونگ، کنترل‌سنتر تغییریافته، شخصی‌سازی عمیق‌تر صفحه اصلی و حتی چند ویژگی شبیه به آپدیت اخیر iOS است.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت One UI 7.0 هستید؟

تغییر طراحی عمده آپدیت One UI 7 سامسونگ را ببینید

سامسونگ One UI 7 از عملکردی مشابه Dynamic Island آیفون بهره می‌برد

نوشته آپدیت One UI 7 سامسونگ دوربین گلکسی S24 Ultra را بهبود اساسی خواهد داد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.