رندر های پیکسل ۹ پرو رنگ‌بندی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند

با نزدیک شدن به رویداد ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد ماه) گوگل، هیجان برای رونمایی از پیکسل ۹ پرو به اوج خود رسیده است؛ هم‌اکنون افشاگر معروف اطلاعات، Onleaks، رندر های این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پیکسل ۹ پرو با طراحی متفاوت از نسل قبل در راه است

رندر های منتشر شده، نشان می‌دهند که طراحی پیکسل ۹ پرو از مدل های قبلی فاصله گرفته است. این دستگاه دارای ماژول دوربین متمایز و فریم تخت است که ظاهری مدرن به آن بخشیده است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد بود. شایعه شده است که Pixel 9 Pro به تراشه جدید Tensor G4 مجهز می‌شود. این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم، عملکرد قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند در رنگ های رز، سبز، مشکی و کرم به دست کاربران خواهد رسید.

Pixel 9 Pro

Pixel 9 Pro

پیکسل ۹ پرو

سیستم دوربین های پیکسل ۹ پرو علاقه‌مندان به عکاسی را جذب می‌کند. این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که نویدبخش کیفیت عکسبرداری استثنایی است. این تلفن هوشمند برای کاربرانی که یک دستگاه جمع‌وجور‌ می‌خواهند جذاب خواهد بود.

پیکسل ۹ پرو

Pixel 9 Pro

مطابق با گزارش منبع، سری Pixel 9 در تاریخ ۱۳ آگوست رسماً معرفی خواهد شد. این سری از گوشی های آینده گوگل شامل پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو فولد می‌شود. این اولین باری است که گوگل تلفن هوشمند پرچمداری را با چنین ویژگی هایی و با ابعاد جمع‌و‌جور عرضه می‌کند. تا پیش از این، گوگل ارائه گوشی های جمع‌وجور با برخی از ویژگی ها، مانند دوربین تله‌فوتو، را کنار گذاشته بود. افرادی که خواهان یک گوشی پرچمدار «کامپکت» هستند از Pixel 9 Pro راضی خواهند بود. تنها چیزی که ممکن است کاربران را مردد کند، برچسب قیمتی این گوشی هوشمند خواهد بود. انتظار داریم که این دستگاه با قیمت حدود ۸۹۹ یا ۹۹۹ دلار به دست کاربران برسد.

رندر های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL به‌بیرون درز کرد

نظر شما چیست؟

نوشته رندر های پیکسل ۹ پرو رنگ‌بندی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.