گوشی ناتینگ فون 2a پلاس با تراشه Dimensity 7350 پرو عرضه خواهد شد

ناتینگ در تدارک عرضه گوشی هوشمند جدید خود با نام ناتینگ فون 2a پلاس طی روز 31 جولای (10 مرداد ماه) است. در این میان تعداد زیادی از کاربران احتمالا از خود می‌پرسند که پسوند “پلاس” در نام گوشی به چه معناست.

امروز اولین قطعه این پازل آشکار شده است؛ چرا که ناتینگ مطابق روال معمول، کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کرده و بخشی از مشخصات فنی گوشی آینده را فاش نموده است. بر این اساس ناتینگ فون 2a پلاس مجهز به تراشه Dimensity 7350 پرو ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

این تراشه با حداکثر فرکانس 3 گیگاهرتزی فعالیت نموده و به گفته ناتینگ موجب می‌شود تا عملکرد کلی گوشی جدید در مقایسه با مدل 2a تقریبا 10 درصد سریع‌تر باشد. بعلاوه فرکانس GPU این تراشه نیز در مقایسه با تراشه Dimensity 7200 پرو موجود در ناتینگ فون 2a رشد 30 درصدی را نشان می‌دهد.

بنابراین ناتینگ فون 2a پلاس در زمینه پردازش گرافیکی پیچیده و محاسبات عددی سنگین، عملکرد بهتری از خود ارائه خواهد داد. همچنین ناتینگ مدعی شده که تراشه Dimensity 7350 پرو یک نمونه انحصاری در جهان محسوب می‌شود. این اظهارات مثل همیشه گمراه‌کننده هستند؛ چرا که بی‌تردید تراشه Dimensity 7350 در دستگاه‌های دیگری نیز به‌کارگیری خواهد شد.

در واقع صرفا مدل پرو دارای ماهیت انحصاری بوده و ظاهرا با همکاری ناتینگ سفارشی‌سازی شده است. این داستان پیش‌تر برای تراشه Dimensity 7200 پرو در ناتینگ فون 2a نیز صادق بود. اما جزئیات مربوط به این سفارشی‌سازی‌های فرضی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

همچنین ناتینگ فون 2a پلاس مجهز به حافظه رم 12 گیگابایتی بوده و با استفاده از فضای ذخیره‌سازی اضافی قادر به افزایش 8 گیگابایتی ظرفیت رم به‌صورت مجازی خواهد بود. بی‌تردید ناتینگ طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری را درباره گوشی هوشمند جدید خود ارائه خواهد داد.

نوشته گوشی ناتینگ فون 2a پلاس با تراشه Dimensity 7350 پرو عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.