اتوبوس‌های لندن به سوژه تبلیغاتی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ تبدیل شدند

سامسونگ برای تبلیغ جدیدترین دستگاه‌های گلکسی خود غالبا روش‌های منحصربه‌فردی را پیدا می‌کند؛ اما آخرین کمپین تبلیغاتی برند کره‌ای در بریتانیا از یک روش جالب بهره گرفته است. سامسونگ به منظور گرامیداشت عرضه گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 یک اتوبوس تک طبقه در خیابان Old Street واقع در منطقه شمال شرقی مرکز لندن را به حالت تا شده از وسط در آورد!

این خودرو یک اتوبوس واقعی نیست؛ اما در عین‌حال یک تصویر شماتیک ساده نیز قلمداد نمی‌شود. این یک اثر هنری واقعی به شکل اتوبوس تا شده است که توسط هنرمندی مشهور با نام کاسپار فیلیپس و با استفاده از مواد متعدد بازیافتی از اتوبوس‌های واقعی لندن ساخته شده است.

ابعاد اتوبوس تا شده معادل 6×6.2 متر بوده و صندلی‌های انتهایی آن 6 متر از سطح زمین فاصله دارند. این اثر هنری در مقیاس بزرگ ساخته شده و طراحی و ساخت آن 2 ماه زمان برده است. همچنین سامسونگ در راستای پروژه هنری Fold Town خود علاوه بر نصب اتوبوسی با شمایل عجیب و غریب در خیابان Old Street آثار هنری تا شده دیگری را نیز در این منطقه مستقر نموده است.

این آیتم‌ها شامل یک نیمکت تا شده، یک کیوسک تلفن قرمز و یک تیر چراغ است که از ارتفاع نزدیک به 3 متر تا می‌شود. این آیتم‌های تا شده توسط هنرمند دیگری با نام Jem Hughes طراحی و تولید شده‌اند.

نکته مهم اینکه سامسونگ به‌طور موقت، نام ایستگاه Old Street Tube را به Fold Street تغییر داده است. برند کره‌ای به منظور انجام این‌کار با شرکت حمل‌ونقل لندن همکاری نموده است.

این نخستین بار نیست که سامسونگ و شرکت حمل‌ونقل لندن تغییراتی موقتی را در مترو این شهر اعمال می‌کنند. این دو شرکت در اوایل سال جاری میلادی به منظور تبلیغ قابلیت Circle to Search نقشه ایستگاه Tube را بازطراحی کردند.

سامسونگ اعلام کرده که آثار هنری Fold Town تا روز 27 جولای (6 مرداد ماه) در منطقه مستقر خواهند بود. عرضه رسمی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 پس از یک دوره دو هفته‌ای دریافت پیش‌سفارش از روز گذشته به‌طور رسمی آغاز خواهد شد.

گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 به‌ترتیب با قیمت‌گذاری پایه 1049 و 1799 پوندی در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. مدل‌های پایه هر دو گوشی مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

نوشته اتوبوس‌های لندن به سوژه تبلیغاتی گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ تبدیل شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.