سامسونگ گلکسی رینگ با تمامی گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد + ویدیو

انگشتر هوشمند اخیرا معرفی شده سامسونگ موسوم به گلکسی رینگ موج جدیدی را در دنیای فناوری ایجاد نموده و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این گجت احتمالا حتی بیش‌تر از آنچه که در ابتدا تصور می‌شد؛ کارآمد است.

اگرچه سامسونگ در ابتدا ادعا کرده بود که این انگشتر صرفا با گوشی‌های هوشمند گلکسی ساخت خود سازگاری دارد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که تمامی گوشی‌های اندرویدی مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 یا نسخه‌های جدیدتر از آن با حداقل 1.5 گیگابایت حافظه از این گجت پوشیدنی پشتیبانی می‌کنند.

این دستاورد هیجان‌انگیز توسط یک کاربر یوتیوبی با شناسه M. Brandon Lee مورد تائید قرار گرفته است. وی موفق به اتصال گلکسی رینگ به یک گوشی ناتینگ فون شد. این فرآیند نسبتا آسان بوده و از کاربران درخواست می‌کند تا برنامه Galaxy Wearable را از فروشگاه پلی استور دانلود نموده و دستورالعمل‌های راه‌اندازی را دنبال کنند.

سپس برنامه از کاربران درخواست می‌کند تا اپلیکیشن‌های Samsung Health و SmartThings را نصب کرده و از یکپارچگی کامل آنها با گلکسی رینگ اطمینان حاصل نمایند. اگرچه این سازگاری جدید برای کاربران اندرویدی خبر فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود؛ اما بایستی توجه داشت که برخی امکانات نظیر Find My Ring، Energy Score، Wellness Tips و Galaxy AI کماکان به‌صورت انحصاری در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ قابل دسترس خواهند بود.

با این وجود عملکردهای اصلی گلکسی رینگ از جمله قابلیت‌های ردیاب سلامت و اعلان‌های آنها بایستی بدون هرگونه مشکل با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگی کار کنند. در ادامه سامسونگ به منظور انعکاس این سازگاری گسترده‌تر، وبسایت رسمی خود را به‌روزرسانی کرده است.

این موضوع نشان می‌دهد که برند کره‌ای برای گسترش دسترسی به گجت‌های پوشیدنی نوآورانه خود آمادگی دارد. با این‌حال کاربران iOS بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند؛ زیرا در حال حاضر گلکسی رینگ از گوشی‌های آیفون پشتیبانی نمی‌کند.

نوشته سامسونگ گلکسی رینگ با تمامی گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد + ویدیو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.