نخستین آیفون تاشو اپل با طراحی صدفی‌شکل در سال 2026 عرضه خواهد شد

روند انتشار اخبار درباره نخستین آیفون تاشو اپل از سال‌ها قبل آغاز شده و تولید این محصول هنوز عملیاتی نشده است. با این‌حال بر اساس گزارش جدیدی که توسط یک رسانه آسیایی منتشر شده است؛ وضعیت کنونی احتمالا در سال 2026 دستخوش تغییر خواهد شد.

این گزارش ادعا کرده که اولین آیفون تاشو اپل دارای طراحی صدفی‌شکل بوده و از این منظر به سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 (و نه گلکسی زد فولد 6) شباهت خواهد داشت.

گزارش مذکور در ادامه ادعا می‌کند که ظاهرا اپل مرحله تحقیق و توسعه این دستگاه را در سال جاری آغاز نموده است. با توجه به چرخه توسعه دو ساله معمول اپل برای گوشی‌های هوشمند، عرضه آیفون تاشو در سال 2026 بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.

نمایشگر این گوشی تاشو توسط سامسونگ دیسپلی تولید خواهد شد. قرارداد مربوط به تامین این نمایشگرها پیش‌تر میان شرکت‌های اپل و سامسونگ منعقد شده است. بر اساس اعلام گزارش، نخستین آیفون تاشو اپل پس از باز شدن از ابعادی مشابه با مدل‌های کنونی آیفون برخوردار خواهد بود. این تشابه اندازه احتمالا در طول و عرض و نه در ضخامت دستگاه‌ها مشاهده خواهد شد.

طراحی احتمالی آیفون تاشو اپل از نظر هوش مصنوعی

برخی شایعات پیشین ادعا کردند که اولین دستگاه تاشو اپل یک آیپد خواهد بود؛ اما ظاهرا چالش‌های پیش رو در بازار گوشی‌های هوشمند چینی موجب تغییر استراتژی اپل شده است. بنابراین اولین دستگاه تاشو اپل یک آیفون خواهد بود.

این‌بار نیز مطابق روال معمول توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید؛ زیرا انتشار گزارش‌های مربوط به آیفون تاشو اپل از سال‌ها قبل و بدون عرضه یک محصول واقعی آغاز شده و این روند کماکان نیز ادامه دارد.

نوشته نخستین آیفون تاشو اپل با طراحی صدفی‌شکل در سال 2026 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.