عرضه گوشی‌های سری میت 70 هواوی به تعویق افتاد!

سال گذشته شرکت هواوی با معرفی گوشی هوشمند میت 60 پرو خود همگان را شگفت‌زده کرد. این دستگاه مجهز به تراشه 7 نانومتری کایرین 9000s با پشتیبانی از اتصال 5G، تراشه‌های رم ساخت شرکت SK Hynix و سایر قطعاتی بود که هواوی با توجه به تحریم‌های ایالات‌متحده نبایستی به آنها دسترسی پیدا می‌کرد.

اکنون طرفداران هواوی منتظر معرفی مدل جانشین این گوشی هستند. با این‌حال یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که معرفی سری میت 70 به تعویق افتاده و این خانواده در اواسط تا اواخر سه ماهه چهارم سال 2024 در بازار چین عرضه خواهد شد.

همچنین یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سری میت 70 با پیشرفت‌هایی نظیر تراشه قدرتمندتر کایرین 9100، نمایشگر LTPO OLED با رزولوشن 1.5K و سیستم اسکن چهره سه‌بعدی و دوربین اصلی با سنسور OmniVision OV50K و گشودگی دیافراگم متغیر روانه بازار می‌شود.

گوشی‌های سری میت 70 دارای باتری‌های سیلیکونی بزرگ‌تری بوده و بر اساس گزارش‌ها این باتری‌ها از ظرفیت بالغ بر 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهند بود.

نوشته عرضه گوشی‌های سری میت 70 هواوی به تعویق افتاد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.