زمان معرفی گوشی‌های هوشمند سری HMD Crest اعلام شد

کمپانی HMD اخیرا بسیار فعال بوده است. ظاهرا این برند فنلاندی با جدیت روی توسعه مجموعه‌‌ای از گوشی‌های هوشمند با برند اختصاصی خود کار می‌کند. تعدادی از این دستگاه‌ها احتمالا طی روز 25 جولای (4 مرداد ماه) در بازار هندوستان عرضه خواهند شد.

گوشی‌های جدید سری HMD Crest نیز در همین طیف جای می‌گیرند. این گوشی‌ها نویدبخش آغاز عصر جدیدی در عکاسی پرتره خواهند بود. این سری به‌همراه پنل پشتی شیشه‌ای، نمایشگر با کیفیت بصری بالا و دوربین‌هایی با قابلیت ثبت تصاویر بسیار شفاف عرضه خواهد شد.

همچنین طراحی مهندسی این گوشی‌ها به گونه‌ای است که امکان تعمیرات آسان آنها را فراهم می‌کند. نهایتا سری HMD Crest در کشور هندوستان تولید شده و بایستی عملکرد سریع و فوق‌العاده پایداری را ارائه نماید.

این موارد تمامی جزئیاتی هستند که در میکروسایت تبلیغاتی ویژه آمازون به معرض نمایش گذاشته شده‌اند. بر اساس شایعات، سری Crest شامل دو مدل استاندارد Crest و Crest Max 5G خواهد بود. Crest نام جدید دستگاهی است که قرار بود HMD Arrow نامگذاری شود. با این‌حال دلیل چنین تغییر نامی مشخص نیست.

ظاهرا مدل 5G این سری از تراشه Unisoc T760 استفاده خواهد کرد. سانیا مالهوترا؛ بازیگر بالیوود به‌‌عنوان سفیر برند HMD Crest فعالیت خواهد کرد.

نوشته زمان معرفی گوشی‌های هوشمند سری HMD Crest اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.