سامسونگ گلکسی A06 گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد

گوشی سامسونگ گلکسی A06 پیش‌تر در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. بعلاوه این دستگاه پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و روز به روز به موعد معرفی رسمی خود نزدیک‌تر می‌شود.

اکنون این گوشی هوشمند با شماره مدل‌های SM-A065M/DS و SM-A065F/DS موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شده است. گوشی ورژن M احتمالا در آفریقای جنوبی عرضه شده و ورژن F به شکلی گسترده در سراسر جهان توزیع خواهد شد.

گلکسی A06 صرفا از اتصال 4G پشتیبانی نموده و بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست گیک‌بنچ از تراشه هلیو G85 استفاده خواهد کرد. این تراشه پیش‌تر در گلکسی A05 نیز به‌کارگیری شده است. بعلاوه گلکسی A06 مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی خواهد بود.

بر اساس گواهینامه‌های پیش‌تر صادر شده، گلکسی A06 مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی در بستر سیم خواهد بود. اگرچه ظرفیت باتری مشابه با گلکسی A05 در سال گذشته است؛ اما نکته عجیب اینکه سرعت شارژ باتری از 25 به 15 وات کاهش یافته است.

گلکسی A06 پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه BIS شده است. این موضوع بدان معناست که دستگاه مورد اشاره قطعا در بازار هندوستان به‌شمار خواهد رفت.

نوشته سامسونگ گلکسی A06 گواهینامه بلوتوث را دریافت کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.