رندرهای جدید گوگل پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL در فضای وب منتشر شد

پیش از برگزاری رویداد معرفی محصولات سخت‌افزاری شرکت گوگل در روز 13 آگوست (23 مرداد ماه) شاهد افشای اطلاعات گسترده درباره دستگاه‌های آینده کمپانی بوده‌ایم. امروز دو رندر جدید از گوشی‌های پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL در فضای آنلاین منتشر شده است. گوگل پیکسل 9 پرو XL در واقع به لحاظ اندازه جانشین مدل پیکسل 8 پرو محسوب می‌شود.

در رابطه با سری جدید گوشی‌های هوشمند گوگل کماکان ابهاماتی وجود دارد. بر اساس پیش‌بینی‌ها غول جستجوگر در جریان برگزاری رویداد آینده خود از 4 گوشی هوشمند جدید با اسامی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد رونمایی خواهد کرد.

پیکسل 9 پرو حداقل به لحاظ اندازه جانشین پیکسل 8 پرو محسوب نمی‌شود؛ چرا که سایز این گوشی با مدل‌های پیکسل 8 و پیکسل 9 برابری نموده و مشخصات داخلی آن نیز مشابه با پیکسل 9 پرو XL خواهد بود. از سوی دیگر پیکسل 9 پرو فولد نیز جانشین گوشی تاشو سال گذشته گوگل موسوم به پیکسل فولد به‌شمار می‌رود. بنابراین این شیوه نامگذاری اگرچه در ابتدا کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما کاربران پس از آشنایی کامل با این الگو به منطقی بودن آن پی خواهند برد.

قیمت‌های اخیرا فاش شده برای این دستگاه‌ها نیز در نگاه نخست سردرگم‌کننده به‌نظر می‌رسند. بر این اساس برخی گوشی‌ها از قیمت‌گذاری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار خواهند بود؛ اما قیمت‌گذاری برخی مدل‌ها در مقایسه با دستگاه‌های پیشین افزایش خواهد یافت.

رندرهای جدید حقیقتا هیچ‌گونه جزئیات تازه‌ای را نمایش نمی‌دهند؛ اما بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته می‌دانیم که پیکسل 9 از یک دوربین کمتر نسبت به مدل‌های 9 پرو و 9 پرو XL برخوردار خواهد بود. همچنین دستگاه‌های جدید از ماژول جزیره‌ای دوربین بازطراحی شده در قسمت پشتی استفاده خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی تمامی مدل‌های سری پیکسل 9 از طریق تراشه تنسور G4 گوگل تامین خواهد شد.

تصویر گوگل پیکسل 9 (سمت چپ) و پیکسل 9 پرو XL (سمت راست)

نوشته رندرهای جدید گوگل پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو XL در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.