مشخصات باتری گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی در ماه اکتبر سال جاری از گوشی‌های پرچمدار جدید خود با اسامی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه به‌عنوان اولین گوشی‌های هوشمند جهان با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی شوند.

یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station به تدریج جزئیات جدیدی را درباره سری شیائومی 15 فاش می‌کند. امروز وی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo جزئیات مربوط به ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ سریع در شیائومی 15 پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

آخرین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که شیائومی سرگرم تست گوشی 15 پرو با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی است. این مشخصات با اطلاعات پیش‌تر لو رفته در تناقض است؛ چرا که داده‌های پیشین از به‌کارگیری باتری سیلیکونی 5400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی‌سیم حکایت داشتند.

سایر گزارش‌ها نشان می‌دهند که پیکره‌بندی دوربین پشتی این گوشی از سه سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. دوربین اصلی احتمالا از سنسور OmniVision OV50K با گشودگی دیافراگم متغیر در محدوده f/1.4 تا f/2.5 بهره خواهد برد. دوربین تله‌فوتو پریسکوپی احتمالا مجهز به سنسور سری IMX8 شرکت سونی بوده و از زوم اپتیکال حداکثر 5 برابری پشتیبانی می‌کند.

بر اساس سایر گزارش‌های مخابره شده انتظار می‌رود که شیائومی 15 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.73 اینچی اولد با لبه‌های کمی خمیده در هر 4 سمت باشد. این نمایشگر دارای رزولوشن 2K بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. از نظر امکانات امنیتی نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهیم بود.

بعلاوه پیش‌بینی می‌شود که این گوشی دارای گواهینامه حفاظتی IP69 در برابر نفوذ آب و گردوغبار باشد.

از سوی دیگر شیائومی 15 یک گوشی پرچمدار کامپکت مجهز به نمایشگر اولد تخت با رزولوشن 1.5K و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. این گوشی نیز احتمالا دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود. بعلاوه این دستگاه احتمالا با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نوشته مشخصات باتری گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.