مشخصات و قیمت آیفون SE 4 فاش شد

گوشی های اقتصادی سری SE اپل همیشه کمی عجیب بوده‌اند. این تلفن های هوشمند، دارای طراحی آشنا و کمی قدیمی به‌همراه سخت‌افزار قدرتمند هستند. هم‌اکنون، مشخصات و قیمت احتمالی آیفون SE 4 به‌بیرون درز کرده است.

برخی از مشخصات و بازه زمانی معرفی آیفون SE 4 لو رفت

اطلاعات فاش شده درباره iPhone SE 4 گیج‌کننده‌اند. گزارش های متناقضی در مورد طراحی و دوربین های این دستگاه وجود دارد. دیروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند مشابه آیفون ۱۶ استاندارد خواهد بود. در قاب پشتی آیفون ۱۶ دو لنز دوربین قرار می‌گیرد. این اطلاعات جدید، در تضاد با گزارش های قبلی و رندر های CAD فاش شده است. رندر های منتشر شده نشان می‌دهند که در قاب پشتی iPhone SE 4 تنها یک لنز دوربین قرار خواهد گرفت.

افشاگر قابل اعتماد اطلاعات، Ice Universe، مشخصات احتمالی آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشته و شایعه وجود دوربین دوگانه در قاب پشتی این تلفن هوشمند را تکذیب می‌کند. وی اشاره می‌کند که در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده اپل شاهد قرارگیری یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی مجهز شود که بسیار بزرگتر از نسل قبل است. آیفون SE 3 دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی بود.

تصاویر قاب محافظ آیفون SE 4

رندر iPhone SE 4

نمایشگر iPhone SE 4 رفرش‌ریت ۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که تقریباً منسوخ شده است. امروزه حتی گوشی های میان‌رده اندرویدی نیز به صفحه نمایشی با رفرش‌ریت ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که تراشه A18 Bionic اپل، نیروی پردازشی مورد نیاز iPhone SE 4 را تامین کند. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 به دست کاربران خواهد رسید. در حال حاضر نمی‌دانیم که خود اپل مودم این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند یا کوالکام.

برخی از جزئیات طراحی آیفون SE 4 به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه به فریم آلومینیومی مجهز شود. احتمالاً این تلفن هوشمند دارای دکمه هوم نبوده و حاشیه های ضخیم اطراف صفحه نمایش، که در مدل های قبلی SE وجود داشت، حذف می‌شود. اپل طراحی نزدیک‌تری به گوشی های فعلی آیفون را انتخاب می‌کند. همچنین به Face ID اشاره شده که جایگزین Touch ID موجود در نسخه های قبلی خواهد شد.

قیمت iPhone SE 4

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالاً آیفون اس ای ۴ به درگاه USB Type-C مجهز می‌شود. اطلاعاتی نیز درباره قیمت این دستگاه به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که iPhone SE 4 با قیمت بین ۴۹۹ تا ۵۴۹ دلار به دست کاربران برسد. این گوشی هوشمند در بازه زمانی ماه مارس تا می سال ۲۰۲۵ (اوایل اسفند ۱۴۰۳ تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۴) رونمایی خواهد شد.

نمایشگر آیفون SE 4 احتمالاً توسط BOE تأمین خواهد شد

نظر شما درباره آیفون اس ای ۴ چیست؟

نوشته مشخصات و قیمت آیفون SE 4 فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.