مشخصات دوربین گوشی شیائومی 14T پرو فاش شد

شیائومی اخیرا از گوشی هوشمند ردمی K70 اولترا‌ در بازار چین رونمایی کرد. این دستگاه با توجه به قیمت‌گذاری خود از مشخصات فنی بسیار مناسبی برخوردار است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها ردمی K70 اولترا با نامی متفاوت در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد. با توجه به سوابق عملکرد شیائومی انتظار می‌رود که ردمی K70 اولترا با نام شیائومی 14T پرو در بازارهای جهانی عرضه شود.

اما این دو دستگاه 100 درصد مشابه با یکدیگر نبوده و در برخی جنبه‌ها با هم تفاوت خواهند داشت. اکنون اطلاعات جدیدی در فضای اینترنت منتشر شده که به مشخصات دوربین گوشی آینده شیائومی 14T پرو اشاره دارند.

بر اساس پست منتشر شده در شبکه اجتماعی X، شیائومی 14T پرو مجهز به سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع واید خواهد بود. این ماژول از حسگر تصویربرداری OV50H ساخت کمپانی OmniVision استفاده خواهد کرد. این سنسور یک گزینه بسیار قدرتمند به‌شمار رفته و عملکرد آن در دنیای واقعی هنوز ارزیابی نشده است.

در هر صورت دوربین دوم از یک لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با سنسور Omnivision OV13B بهره می‌گیرد. همچنین این گوشی مجهز به یک لنز تله‌فوتو به‌عنوان دوربین سوم خود خواهد بود. این ماژول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی S5KJN1 ساخت شرکت سامسونگ است. محدوده زوم اپتیکال دقیق این لنز هنوز مشخص نشده است. بعلاوه پست توییتری منتشر شده نشان می‌دهد که شیائومی 14T پرو مجهز به دوربین جلویی با لنز Samsung S5KKD1 خواهد بود.

از آنجا که شیائومی 14T پرو به‌عنوان مدل ری‌برند شده ردمی K70 اولترا روانه بازار می‌شود؛ لذا مشخصات این دو گوشی احتمالا تا حد زیادی مشابه با یکدیگر خواهند بود. ردمی K70 اولترا‌ هم‌اکنون معرفی شده و مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتزی، استاندارد دالبی ویژن، +HDR10، روشنایی 1600 نیتی در حالت High Brightness Mode و حداکثر روشنایی 4000 نیتی است.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه پرچمدار Dimensity 9300 پلاس ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. این تراشه بر پایه فناوری 4 نانومتری FinFET تولید شده و مجهز به پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 جهت پردازش بازی‌ها و فعالیت‌های گرافیکی سنگین است. این دستگاه با پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه شامل 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی و 24 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

اتصال وای‌فای دو بانده، 5G، بلوتوث 5.4، NFC، درگاه مادون‌قرمز و GPS سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به‌شمار می‌روند. این دستگاه به منظور تامین امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران از اسکنر اثرانگشت اپتیکی یکپارچه با نمایشگر و ویژگی فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند.

نوشته مشخصات دوربین گوشی شیائومی 14T پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.