هواوی کار بر روی گوشی سه تاشو را تأیید کرد

پیش از این، گزارش داده بودیم که هواوی درحال کار بر روی یک گوشی سه تاشو با دو لولا است که انتظار می‌رود ظرف دو ماه آینده معرفی شود. اکنون، مقامات هواوی تلویحاً تلاش این شرکت برای توسعه این گوشی تاشو را تأیید کرده‌اند.

گوشی سه تاشو هواوی

به‌گفته یک منبع نزدیک به هواوی، این شرکت درواقع تحقیق و توسعه پروژه‌های مربوط به گوشی هوشمند سه تاشو را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت جدیدترین فناوری هوش مصنوعی را در این دستگاه جای داده است و درحال‌حاضر به‌آرامی درحال پیشرفت در توسعه آن است.

آخرین اخبار پیرامون این دستگاه اوایل این هفته منتشر شد؛ هنگامی که از ریچارد یو، مدیر اجرایی شرکت، در مورد آن سؤال شد، وی توسعه یک دستگاه سه تاشو را انکار نکرد. او در ادامه بیان کرد که افشاگری در مورد این دستگاه راحت نیست.

طبق شایعات، این دستگاه از طراحی منحصربه‌فرد تاشو هم به‌سمت داخل و هم خارج برخوردار خواهد بود و به سیستم لولای دوگانه مجهز می‌شود. به‌عنوان یک دستگاه تاشو سه‌گانه، انتظار می‌رود که این گوشی نمایشگر بسیار بزرگتری داشته باشد.

به‌طور دقیق‌تر، انتظار می‌رود اندازه نمایشگر این گوشی در حالت کاملاً بازشده حدود 10 اینچ باشد. به‌عنوان یادآوری، Huawei Mate X5 دارای یک صفحه‌نمایش داخلی 7.85 اینچی است. یک شایعه همچنین ادعا می‌کند که هواوی می‌تواند این دستگاه را در ماه سپتامبر/شهریور امسال عرضه کند، یعنی همان ماهی که این شرکت سال گذشته Mate X5 را عرضه کرد.

گوشی تاشو سه گانه هواوی

گوشی تاشو سه گانه هواوی

در پایان ماه مارس سال جاری، اداره مالکیت معنوی دولتی چین، پتنت هواوی به نام «Folding Screen Device» را اعلام کرد. به‌گفته هواوی، نمونه اولیه این گوشی از هم‌اکنون شکل گرفته است.

امروز نیز، افشاگر Digital Chat Station گمانه‌زنی کرد که این دستگاه سه تاشو از تراشه‌های سری Kirin 9 نیرو می‌گیرد و چندین ویژگی صنعتی را برای اولین بار ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی تاشو سه‌گانه Huawei چیست؟

نوشته هواوی کار بر روی گوشی سه تاشو را تأیید کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.