تایید شد: هواوی به دنبال ساخت گوشی تاشو سه لایه است

شایعات به حقیقت پیوست! مقامات شرکت هواوی رسماً توسعه گوشی هوشمند تاشو سه لایه خود را تأیید کردند و این نوآوری هیجان‌انگیز به زودی راهی بازار خواهد شد.

ماجرای گوشی تاشو سه لایه هواوی از زمانی آغاز شد که افشاگر معتبری به نام Fixed Focus Digital در شبکه اجتماعی ویبو خبر از ساخت این گوشی توسط هواوی و عرضه آن در دو ماه آینده داد. اکنون، با تأیید رسمی این خبر توسط خود هواوی و آغاز تبلیغات این محصول، انتظار برای رونمایی از این شاهکار به اوج خود رسیده است.

طبق گفته یک منبع آگاه به هواوی، این شرکت تحقیقات و توسعه پروژه‌های مربوط به ساخت گوشی هوشمند سه لایه خود را آغاز کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی در حال کار بر روی جدیدترین فناوری هوش مصنوعی برای این گوشی است و در این مسیر به طور پیوسته پیشرفت می‌کند.

در یک پخش زنده که اوایل این هفته برگزار شد، از ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی و رئیس بخش Intelligent Automotive Solutions BU، درباره توسعه گوشی تاشو سه لایه این شرکت سوال شد. او به طور صریح وجود این دستگاه را انکار نکرد و به شایعات قوت بخشید.

مشخصات احتمالی گوشی سه لایه تاشو هواوی!

  • طراحی منحصر به فرد: گفته می‌شود این گوشی از طراحی تاشو دوگانه بهره می‌برد که امکان تا شدن به سمت داخل و خارج را فراهم می‌کند.
  • صفحه نمایش عظیم: با توجه به ماهیت سه‌گانه گوشی، انتظار می‌رود شاهد نمایشگری بسیار بزرگ باشیم. اکثر کارشناسان حدس می‌زنند که اندازه این صفحه نمایش 10 اینچ خواهد بود، در حالی که نمایشگر داخلی Mate X5 تنها 7.85 اینچ است.
  • رونمایی احتمالی در سپتامبر: طبق شایعات، هواوی قصد دارد این گوشی را در سپتامبر سال جاری، همزمان با عرضه Mate X5 در سال گذشته، به بازار عرضه کند.
  • تأیید نمونه اولیه توسط اداره مالکیت معنوی: در اواخر ماه مارس، اداره مالکیت دولتی پتنت‌ها و اختراعات هواوی، نمونه اولیه‌ای از این دستگاه با صفحه نمایش تاشو را تأیید کرد.
  • تراشه قدرتمند Kirin 9: افشاگر دیگری به نام Digital Chat Station در پستی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده است که گوشی تاشو جدید هواوی به تراشه قدرتمند Kirin 9 مجهز خواهد شد.

گوشی تاشو سه لایه هواوی نویدبخش انقلابی در دنیای گوشی‌های هوشمند است. نظر شما چیست؟

نوشته تایید شد: هواوی به دنبال ساخت گوشی تاشو سه لایه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.