تصویر رسمی گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد گوگل در فضای وب منتشر شد + ویدیو

شرکت گوگل در ماه ژوئن از برگزاری رویداد آینده خود طی روز 13 آگوست (23 مرداد ماه) خبر داد؛ اما به نام محصولات قابل عرضه طی این مراسم هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرد.

در ادامه، شایعات و اطلاعات فاش شده نشان دادند که غول جستجوگر از دستگاه‌های پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد رونمایی خواهد کرد. گوگل به تازگی موجودیت گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد را تائید کرده و با انتشار نخستین تصویر رسمی از این گوشی بر معرفی آن طی روز 23 مرداد ماه صحه گذاشته است.

تیزر ویدیویی این گوشی در انتهای همین خبر قابل تماشا است. از سوی دیگر شاخه هندی گوگل با انتشار تیزری در اکانت توییتری اختصاصی خود، پیکسل 9 پرو فولد را با رنگ‌آمیزی متفاوتی نمایش داده و عرضه آن در بازار هندوستان طی روز 14 آگوست (24 مرداد ماه) را تائید کرده است.

گوگل در یک تیزر دیگر، گوشی پیکسل 9 پرو را به معرض نمایش گذاشته و از معرفی آن در روز 13 آگوست خبر داده است. پیکسل 9 پرو همزمان با معرفی پیکسل 9 پرو فولد طی روز 24 مرداد ماه در کشور هندوستان عرضه خواهد شد.

نوشته تصویر رسمی گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد گوگل در فضای وب منتشر شد + ویدیو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.