گوشی ناتینگ فون 2a پلاس در روز 10 مرداد ماه معرفی خواهد شد

برند زیرمجموعه ناتینگ موسوم به CMF پس از تقریبا یک ماه فعالیت تبلیغاتی از نخستین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. اکنون با انتشار خبر عرضه گوشی میان‌رده جدید ناتینگ در روز 31 جولای (10 مرداد ماه) توجهات بار دیگر به سوی برند پرچمدار معطوف شده است.

این گوشی جدید ناتینگ فون 2a پلاس نامگذاری شده و برای توصیف آن از عنوان “پلاس” استفاده می‌شود. به‌کارگیری عنوان “پلاس” به وضوح نشان می‌دهد که این دستگاه نمونه ارتقایافته ناتینگ فون 2a به‌شمار می‌رود.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که استفاده از پسوند پلاس در مدل جدید چه پیامدهایی را به‌دنبال خواهد داشت؟ دسترسی گسترده‌تر به گوشی یک خبر خوشایند قلمداد می‌شود. گوشی ناتینگ فون 2a هنوز در بازار آمریکا قابل دسترس نبوده و تنها به‌عنوان بخشی از برنامه توسعه‌دهندگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین کمپانی برای تبلیغ گوشی جدید خود از تصویری با شیارهای عجیب و غریب استفاده کرده است. این تصویر، یاد سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم در گوشی ناتینگ فون 2 را به ذهن منتقل می‌کند. ناتینگ فون 2a فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است. بعلاوه این تصویر می‌تواند نشان‌دهنده کابل نواری‌شکل در زیر سیم‌پیچ باشد.

تصویر تبلیغاتی ناتینگ فون 2a پلاس در کنار مدل پرچمدار ناتینگ فون 2

ناتینگ فون 2a از زمان معرفی در ماه مارس امسال چندان مورد توجه قرار نگرفته است. این گوشی با تنها یک گزینه رنگی آبی در ماه آوریل عرضه شد.

گوشی پرچمدار نسل بعدی موسوم به ناتینگ فون 3 احتمالا در سال 2025 عرضه خواهد شد.

ناتینگ فون 2a

نوشته گوشی ناتینگ فون 2a پلاس در روز 10 مرداد ماه معرفی خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.