ضخامت گوشی‌ تاشو آینده سامسونگ با مدل‌های غیرتاشو فعلی برابری می‌کند

اگرچه گوشی تاشو آینده سامسونگ به اندازه اکثر رقبای چینی خود باریک نیست؛ اما بر اساس گزارش‌ها سامسونگ در تلاش است تا ضخامت گوشی‌های آینده سری گلکسی زد فولد خود را تا حد و اندازه گوشی‌های سری گلکسی S کاهش دهد.

در صورت صحت گزارش جدید می‌توان استدلال کرد که سامسونگ به درخواست مشتریان خود گوش داده است؛ اما برای عملی شدن آن احتمالا نیازمند فرصت بیش‌تری خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 7 از ضخامت کمتر از 10 میلی‌متری برخوردار خواهد بود.

گزارش جدید وبسایت KED Global ادعا می‌کند که رئیس واحد موبایلی سامسونگ از مهندسین این شرکت درخواست کرده تا ضخامت گوشی‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ را کاهش دهند. در واقع برند کره‌ای از مهندسان خود درخواست کرده تا یک گوشی هوشمند تاشو بسیار باریک با ضخامت مشابه گوشی‌های سری گلکسی S را تولید نمایند.

جدیدترین گوشی سری گلکسی S سامسونگ موسوم به گلکسی S24 اولترا 8.4 میلی‌متر ضخامت دارد. از سوی دیگر ضخامت گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به‌ترتیب برابر با 7.6 و 7.7 میلی‌متر است. بنابراین در صورت موفقیت سامسونگ، ضخامت گوشی‌های گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 تقریبا به 8.4 میلی‌متر خواهد رسید.

بعلاوه این گزارش خاطرنشان می‌کند که سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی از گوشی گلکسی زد فولد 6 اسلیم یا گلکسی زد فولد 6 اولترا رونمایی خواهد کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر 8 اینچی بوده و 10 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. چنان‌چه اطلاعات اخیرا لو رفته دقیق باشند؛ در این‌صورت گوشی تاشو آینده سامسونگ با رقبای خود از برندهای چینی رقابت خواهد کرد.

مدل‌های آینده سری گلکسی Z ظاهرا از طراحی باریک‌تری برخوردار خواهند بود.

گوشی گلکسی زد فولد 6 که طی هفته گذشته در شهر پاریس معرفی شد؛ 12.1 میلی‌متر ضخامت دارد. اولین گوشی تاشو ساخت سامسونگ موسوم به گلکسی فولد از ضخامت 17.1 میلی‌متری برخوردار بود. در ادامه سامسونگ تلاش کرد تا گوشی‌های تاشو باریک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تری را تولید نماید.

گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی تاشو جهان با گواهینامه IPX8 به‌شمار می‌رفت. گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز نخستین گوشی‌های تاشو با گواهینامه حفاظتی IP48 در جهان هستند. چنان‌چه سامسونگ برای گوشی‌های تاشو آینده خود موفق به دریافت گواهینامه حفاظتی کامل در برابر نفوذ آب و گردوغبار شود؛ در این‌صورت دستگاه‌های جدید با پیشرفت بزرگی روانه بازار خواهند شد.

دوام نمایشگر تاشو یکی دیگر از نگرانی‌ها در خصوص گوشی‌های تاشو قلمداد می‌شود. این نمایشگر می‌تواند در امتداد لولای گوشی دچار ترک‌خوردگی شود.

نوشته ضخامت گوشی‌ تاشو آینده سامسونگ با مدل‌های غیرتاشو فعلی برابری می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.