گوشی HMD Skyline با طراحی مشابه نوکیا N9 و امکان تعمیرپذیری بالا معرفی شد

کمپانی HMD از گوشی اسکای‌لاین (Skyline) به‌عنوان قدرتمندترین گوشی هوشمند با برند اختصاصی خود رونمایی کرد. این دستگاه از طراحی مشابه با نوکیا N9 برخوردار بوده و به گفته HMD از دومین نسل طراحی قابل تعمیر بهره می‌گیرد.

این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا نمایشگر آسیب‌دیده یا باتری معیوب گوشی خود را ظرف مدت کمتر از 10 دقیقه تعویض نمایند. گوشی HMD Skyline مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی است.

دوربین جلویی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی و قابلیت فوکوس خودکار بوده و درون یک حفره کروی‌شکل مستقر شده است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

همچنین به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی تا سقف 512 گیگابایت فراهم است.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی HMD Skyline از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری (حداکثر 4 برابری) تشکیل شده است. HMD با پیاده‌سازی ویژگی AI Capture Fusion از فناوری هوش مصنوعی بهره گرفته است. این ویژگی سطح جزئیات در تصاویر ثبت شده را به حداکثر می‌رساند.

کاور پشتی HMD Skyline با باز کردن یک پیچ به آسانی جدا می‌شود. استفاده از کیت‌های استاندارد iFixit امکان تعویض سریع نمایشگرهای معیوب، پورت‌های شارژ خم شده و باتری‌های خراب را فراهم می‌کند. همچنین iFixit قطعات یدکی مورد نیاز جهت تعمیر را تامین می‌کند.

باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم و شارژ مغناطیسی Qi2 با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به یک دکمه قابل تنظیم در قسمت جانبی بدنه جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها و ویژگی‌های مختلف است.

این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا نموده و 2 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل و آپدیت‌‌های امنیتی 3 ساله را دریافت می‌کند. بعلاوه کاربران با فعال‌سازی حالت Detox Mode می‌توانند اعلان‌ها و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را محدود نمایند.

گوشی جدید HMD با برچسب قیمتی 499 یورو/ 499 دلار/ 399 پوند روانه بازار می‌شود. با این‌حال آداپتور شارژ درون جعبه خرده فروشی گوشی ارائه نخواهد شد.

شارژ دیواری 33 واتی و آداپتور شارژ 30 واتی دو پورت HMD به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 30 و 20 پوند در وبسایت رسمی کمپانی قابل سفارش هستند.

همچنین به‌دلیل قابلیت تعمیرپذیری آسان، کاربران می‌توانند قطعات را مستقیما از سازنده خریداری نمایند. نمایشگر، کاور باتری، باتری و درگاه شارژ به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 95، 30، 25 و 20 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. مشتریان با پرداخت 5 دلار بیش‌تر در نخستین خرید خود احتمالا یک کیت تعمیر عرضه شده توسط iFixit را دریافت خواهند کرد.

نوشته گوشی HMD Skyline با طراحی مشابه نوکیا N9 و امکان تعمیرپذیری بالا معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.