سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در کشورهای کره و چین عرضه خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی نشان دادند که سامسونگ روی توسعه 3 گوشی تاشو مختلف با شناسه‌های Q6، B6 و Q6a کار می‌کند. دو شناسه نخست متعلق به گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 بوده و انتظار می‌رفت که شناسه Q6a متعلق به گلکسی زد فولد FE، گلکسی زد فولد اسلیم یا گلکسی زد فولد اولترا باشد.

کار روی این مدل کماکان ادامه داشته و اکنون انجمن GalaxyClub به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهند توسعه‌دهندگان سرگرم ساخت فریم‌ور برای گوشی با شماره مدل SM-F958N هستند. برای درک بهتر موضوع بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی زد فولد 6 دارای شماره مدل SM-F956 است.

آخرین رقم نشان‌دهنده کلاس دستگاه است. به‌عنوان مثال گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به‌ترتیب از شماره مدل‌های SM-S926 و SM-S928 استفاده می‌کنند. حرف آخر نشان‌دهنده منطقه عرضه است. کاراکتر N مخصوص بازار کره بوده و دستگاه‌های عرضه شده در بازار چین نیز از کاراکتر 0 (صفر) استفاده می‌کنند.

بعلاوه فریم‌ور با شناسه SM-F958N برای کشورهایی با کدهای KOO، KTC، SKC و LUC در نظر گرفته شده است. این دستگاه‌ها متعلق به 3 شرکت مخابراتی بزرگ در کره‌جنوبی و یک مدل بدون برند هستند. وبسایت Allround-PC ادعا کرده اطلاعاتی را در اختیار دارد که گلکسی زد فولد 6 اولترا (یا هر نام دیگری که سامسونگ نهایتا به این دستگاه اختصاص دهد) در کشور چین نیز عرضه خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها این گوشی هوشمند طی ماه اکتبر در بازارهای چین و کره عرضه خواهد شد. در صورت تحقق چنین فرضیه‌ای این گوشی با نام سامسونگ W25 عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6

دستگاه‌های تاشو سامسونگ در چین از برندهای متفاوتی استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به‌جای حرف Z دارای کاراکتر W در نام خود هستند. همچنین طراحی خارجی دستگاه‌های مورد اشاره نیز دستخوش تغییرات جزئی خواهد شد. به‌عنوان مثال گلکسی زد فولد 5 و گلکسی W24 محصولات سال گذشته سامسونگ به‌شمار می‌روند. همچنین W24 مجهز به 16 گیگابایت رم بود؛ در حالی‌که گلکسی زد فولد 5 تنها با رم 12 گیگابایتی عرضه شد.

با این‌حال دستگاه‌های سری W سامسونگ هیچ‌گاه در خارج از خاک چین عرضه نمی‌شوند. شایان به ذکر است که سامسونگ احتمالا در ماه اکتبر امسال از تبلت‌های سری گلکسی تب S10 و احتمالا هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد.

تصاویر سامسونگ W24 در کنار گلکسی زد فولد 5

نوشته سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در کشورهای کره و چین عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.