طراحی شیائومی میکس فلیپ را ببینید‌ + جزئیات نمایشگر، تراشه و باتری

زمان بسیار خوبی است که طرفدار گوشی‌های کوچک تاشو باشید. پیش از این شاهد معرفی گوشی‌های تاشو عمودی توسط سامسونگ و موتورولا در بازار جهانی بودیم. حالا نوبت شیائومی است. این شرکت چینی به‌طور رسمی طراحی و مشخصات کلیدی شیائومی میکس فلیپ را دو روز پیش از رونمایی از این دستگاه منتشر کرده است.

طراحی شیائومی میکس فلیپ

بیایید ابتدا به طراحی منتشرشده رسمی در حساب Weibo نگاهی بیندازیم. این گوشی تاشو دارای یک نمایشگر کاور است که درون آن دو لنز دوربین پشتی قرار می‌گیرد. همچنین درحالی‌که این نمایشگر چندین سبک ویجت ساعت را به‌نمایش می‌گذارد، حاشیه‌های باریک آن نیز به‌چشم می‌آید. درحقیقت گفته می‌شود نمایشگر کاور دستگاه از نوع چهار لبه خمیده micro-curved مشابه شیائومی 14 اولترا است. رندرها همچنین یک سوراخ بلندگو و یک لولای شیک را نشان می‌دهند. رنگ‌های نمایش داده‌شده نیز شامل بنفش روشن، نقره‌ای و خاکستری تیره هستند.

طراحی شیائومی میکس فلیپ

طراحی شیائومی میکس فلیپ

شیائومی همچنین چندین مورد از مشخصات کلیدی MIX Flip را نیز به‌صورت رسمی اعلام کرده است. بدین‌ترتیب، تأیید شده است که این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین‌های لایکا شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و نمایشگر کاور چندعملکردی خواهد بود که شیائومی معتقد است در صورت تا شدن، آن را به یک گوشی کوچک قابل استفاده تبدیل می‌کند. یک پست دیگر تأیید می‌کند که نمایشگر خارجی دارای ابعاد 4.01 اینچی با وضوح 1.5K و حداکثر میزان روشنایی 1600 نیت خواهد بود. کاربران همچنین می‌توانند به کیبورد با اندازه کامل ازطریق این نمایشگر دسترسی داشته باشند و بدون باز کردن تای گوشی و ازطریق یک بلندگوی مجزا، تماس برقرار کنند.

بااین‌حال، بزرگ‌ترین نقطه قوت این گوشی، باتری آن خواهد بود. درحالی‌که گلکسی زد فلیپ 6 و موتورولا ریزر پلاس (2024) به‌ترتیب دارای باتری‌های 4000 و 3800 میلی‌آمپرساعتی هستند، MIX Flip دارای باتری نسبتاً بزرگ 4780 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. در دنیای گوشی‌های تاشو عمودی، این مقدار بسیار بزرگ است و باید عمر باتری عالی را به‌همراه داشته باشد.

Xiaomi MIX Flip در تاریخ 19 ژوئیه/29 تیر به‌صورت رسمی در چین معرفی خواهد شد، اما مشخص نیست که آیا این گوشی چه زمانی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره شیائومی میکس فلیپ چیست؟

نوشته طراحی شیائومی میکس فلیپ را ببینید‌ + جزئیات نمایشگر، تراشه و باتری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.