شرکت Caviar از مدل سفارشی گلکسی زد فولد 6 با تزئینات طلا و چرم رونمایی کرد

برند طراح گوشی‌های لوکس موسوم به Caviar از جدیدترین کالکشن خود با نام Corona که برای گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ طراحی شده است؛ رونمایی کرد. Caviar با دریافت گوشی‌های تاشو برتر سامسونگ، استفاده از مواد عجیب و غریب و طرح‌های پیچیده، آنها را به سطح جدیدی از تجمل رسانده است.

کالکشن Corona شامل 3 مدل نفیس با اسامی Master Link، Nautilus و Golden Edge است. هر مدل با استفاده از مواد درجه یک نظیر طلای 18 عیار، تیتانیوم کلاس هوافضا و چرم واقعی تمساح نیل ساخته شده و در نتیجه گزینه‌ای کاملا مناسب برای خانواده‌های سلطنتی محسوب می‌شود.

نسخه پایه مدل‌های Nautilus و Master Link به‌ترتیب 10200 و 10490 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. شرکت Caviar از هر مدل تنها 99 دستگاه تولید خواهد کرد. با این‌حال مدل Golden Edge ستاره کالکشن کرونا به‌شمار رفته و با قیمت سرسام‌آور 72360 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

این مدل به‌صورت انحصاری‌تر تولید شده و تنها 17 دستگاه از آن در سراسر جهان موجود خواهد بود. مدل Golden Edge دارای بدنه ساخته شده از طلای جامد 18 عیار و چرم اصلی تمساح مشکی است. این دستگاه دارای نوارهای تقویت‌کننده ساخته شده از تیتانیوم درجه یک هوانوردی با پوشش مشکی PVD همانند قاب ساعت‌ها و دستبندها است.

در قسمت مرکزی پنل پشتی گوشی شاهد به‌کارگیری لوگو تاج برند Caviar با پوشش طلای آبکاری شده دوبل هستیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 نسخه Golden Edge

کالکشن Corona صرفا به گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ محدود نبوده و Caviar این مجموعه را به سری آیفون 16 اپل نیز تعمیم داده است. مدل‌های سفارشی آیفون در 3 نسخه مجزا با اسامی Obsidian، Lunar Crown و Contour قابل دسترس هستند. مدل Lunar Crown با برچسب قیمتی 9410 دلاری ارزان‌ترین نسخه به‌شمار رفته و گران‌قیمت‌ترین مدل موسوم به Contour نیز 9630 دلار قیمت‌گذاری شده است.

شرکت Caviar به‌دلیل استفاده از طرح‌های سفارشی عجیب و غریب برای گوشی‌ها به شهرت رسیده است. این شرکت اخیرا از ساعت‌های مکانیکی با تم فضایی و شامل قطعه‌ای از فضاپیمای SpaceX Starship رونمایی کرد. بعلاوه Caviar از نسخه لیمیتد ادیشن Criss-Cross برای آیپد پرو 2024 اپل رونمایی کرد. این محصول با الهام از فیلم Deadpool و قیمت‌گذاری پایه 12200 دلاری عرضه می‌شود.

نوشته شرکت Caviar از مدل سفارشی گلکسی زد فولد 6 با تزئینات طلا و چرم رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.