وان پلاس Nord Buds 3 Pro با حذف نویز فعال و عمر باتری 44 ساعته رسماً معرفی شد

وان پلاس اخیراً از نسل جدید ایربادز خود از سری نورد با نام Nord Buds 3 Pro رونمایی کرده است. این هدفون‌های TWS، مشخصات قابل‌توجه را با قیمت مقرون‌به‌صرفه 80 دلار ارائه می‌کنند.

وان پلاس Nord Buds 3 Pro

به‌نظر می‌رسد OnePlus Nord Buds 3 Pro دارای طراحی مشابه ایرپادز پرو اپل بوده و هدفون‌های آن دارای سرهای سیلیکونی هستند. این ایربادز همچنین دارای گواهی IP55 مقاومت در برابر گردوغبار و آب نیز است.

وان پلاس Nord Buds 3 Pro

وان پلاس Nord Buds 3 Pro

در بخش صوتی، OnePlus Nord Buds 3 Pro به یک درایور تیتانیوم بزرگ 12.4 میلی‌متری برای عمق بیس قدرتمند و سه برابر وضوح بیشتر نسبت‌به نسل قبل مجهز شده است. این ایربادز همچنین تا 49 دسی‌بل حذف نویز فعال برای از بین بردن هرگونه نویز اطراف را ارائه می‌کند. هدفون TWS جدید وان پلاس دارای قابلیت حذف نویز هوشمند نیز است که به‌طور خودکار میزان کاهش نویز موردنیاز را تشخیص می‌دهد. این هدفون دارای سه میکروفون و فناوری Crystal Clear Call اختصاصی وان پلاس برای ارائه کیفیت واضح و پایدار در تماس‌های صونی است. حالت شفافیت نیز تضمین می‌کند که کاربر از صداهای اطراف خود آگاه است. Nord Buds 3 Pro همچنین دارای الگوریتم پرچمدار BassWave 2.0 است که فرکانس‌های بیس را به‌خوبی تنظیم می‌کند. درنهایت، این مدل همچنین دارای Master EQ نیز است که به کاربر اجازه می‌دهد بین سه حالت مختلف صوتی، یکی را انتخاب کند.

گفته می‌شود OnePlus Nord Buds 3 Pro پخش 12 ساعته را با ANC غیرفعال ارائه می‌دهد. عمر باتری با کیس شارژ به 44 ساعت افزایش می‌یابد. این هدفون TWS می‌تواند به دو دستگاه به‌طور همزمان متصل شود و دارای بلوتوث 5.4 همراه با جفت‌شدن سریع است.

OnePlus Nord Buds 3 Pro به‌ترتیب در بازارهای هند، اروپا و ایالات‌متحده 3299 روپیه/ 79 یورو/ 79 دلار قیمت دارد. این مدل در رنگ‌های مشکی ستاره‌ای و یشمی ملایم ارائه می‌شود.

نظر شما درباره ایربادز وان پلاس نورد Buds 3 Pro چیست؟

نوشته وان پلاس Nord Buds 3 Pro با حذف نویز فعال و عمر باتری 44 ساعته رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.