زمان معرفی گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4 و ردمی K70 اولترا اعلام شد

پس از انتشار شایعات و تیزرهای متعدد بالاخره شیائومی تائید کرد که گوشی تاشو آینده این شرکت موسوم به شیائومی میکس فولد 4 در روز 19 جولای (29 تیر ماه) به‌طور رسمی در کشور چین معرفی خواهد شد.

همچنین برند چینی تصویر رسمی گوشی با رنگ‌آمیزی آبی را به اشتراک گذاشته است. شیائومی از این گوشی تحت عنوان یک پرچمدار کاملا مجهز یاد کرده است. بر این اساس به‌نظر می‌رسد که شیائومی میکس فولد 4 از طراحی باریک و سبک بهره خواهد برد.

این گوشی با وجود رنگ‌آمیزی آبی خود دارای ماژول دوربین مشکی‌رنگ با ظاهری گرد روی پنل پشتی است. شیائومی میکس فولد 4 مجهز به نمایشگر با طراحی تاشونده به سمت داخل بوده و تیزر منتشر شده از به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه گوشی حکایت دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای گواهینامه حفاظتی IPX8 در برابر آبخوردگی باشد.

این گوشی برای نخستین بار از لنز Leica Summilux استفاده می‌کند. بر اساس شایعات اولیه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از سنسور OV50E با فرمت اپتیکی 1/1.55 اینچی، ماژول فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی از سنسور OV13B و فرمت اپتیکی 1/3.06 اینچی، دوربین پرتره 60 مگاپیکسلی از سنسور OV60A، فرمت اپتیکی 1/2.8 اینچی و بزرگنمایی 2 برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی از سنسور S5K3K1، فرمت اپتیکی 1/3.94 اینچی و بزرگنمایی 5 برابری استفاده خواهد کرد.

دوربین جلویی مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی OV16F است. گفته شده که این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم است. نتایج تست‌های بنچمارک پیشین از به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام حکایت دارند.

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی نیز در رویداد آینده کمپانی حضور داشته و سخنرانی سالیانه خود را ایراد خواهد کرد. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی تاشو منتشر شود.

نوشته زمان معرفی گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4 و ردمی K70 اولترا اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.